Aviseringar
Rensa alla

doom 2 online-tråden


Ämnesstartare

Fantastiskt: Fast jag ser inget problem i det. Problemet ligger snarare hos den som vill få andra att spela men som inte hittar någon lösning på det.
Där har vi ett problem.

nej, nu har du fått det hela om bakfoten. det är du som är problemet eftersom du inte vill spela och dessutom sitter på en mac (vilket är ett ännu större problem...). vårt problem är ju just folk som inte vill spela... hur står det till med logiken?


   
SvaraCitera

Schism: vårt problem

ahahahahaahahahahahaha

Asså det e som att du inte ens försöker längre.
Men det lägger jag mig inte i.. för det är inte heller mitt problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört om förr, installerade. Får se vad det är för något skjutspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Asså det e som att du inte ens försöker längre.
Men det lägger jag mig inte i.. för det är inte heller mitt problem

här ser man att dina känslor färgas av på det du skriver - argumenten tryter och hamnar på villovägar. kvar finns bara problemet, vilket är ditt; du.

Xuzkie: Aldrig hört om förr

det är en sk klassiker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

här ser man att dina känslor färgas av på det du skriver - argumenten tryter och hamnar på villovägar. kvar finns bara problemet, vilket är ditt; du.

det är en sk klassiker

haha det gick rätt fort, fick 4000 skada, men jag ändrade i menyn hoppa till "space" fast det funkade inte att hoppa ändå? Så jag dog för jag inte kom åt något Galen Sen så råkade jag nog skjuta mina polare lite Mycket glad


   
SvaraCitera
Exner

Schism:
här kan man anmäla sig om man vill spela doom 2 co-op mha  http://www.zdaemon.org/

brukar vara jag, proteus och nervtramp som lirar

Har laddat ned Zdaemon. Vad mer behöver jag göra för att kunna spela?


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Jag är cool och spelar inte spel. 

Does not compute.

Xuzkie: haha det gick rätt fort 

Ja, det är ju det bästa, man är som en liten racingbil. Vill du vara med och spela eller?

Exner: Har laddat ned Zdaemon. Vad mer behöver jag göra för att kunna spela? 

Ladda ner doom2.wad, lägg den i rätt mapp, sen skapar du ett konto och joinar vår server.

http://www.pc-freak.net/blog/doom-1-doom-2-doom-3-game-wad-files-for-download-playing-doom-on-debian-linux-via-freedoom-open-source-doom-engine/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Ja, det är ju det bästa, man är som en liten racingbil.
   Vill du vara med och spela eller?

Har spelat Half Life serien och Quake för många många år sedan, kändes lite som dem äldre spelen Hjärta

Inte idag, kanske nästa gång. (Måste öva också!)


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Har spelat Half Life serien och Quake för många många år sedan, kändes lite som dem äldre spelen Hjärta

Inte idag, kanske nästa gång. (Måste öva också!) 

Härligt, kan citera in dig i tråden nästa gång vi kör.


   
SvaraCitera

Schism: här ser man att dina känslor färgas av på det du skriver - argumenten tryter och hamnar på villovägar. kvar finns bara problemet, vilket är ditt; du.

Ser inte hur mina känslor är relevanta i en diskussion som handlar om dig och dina problem? Känns som om du medvetet försöker komma bort från det vi egentligen pratar om med billiga knep. Även det är ett problem som ligger hos dig.


   
SvaraCitera

Proteus: Does not compute.

Asså de e sant..
E cool och spelar inte spel..

Sitter inte o hittar på här Tardig


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Asså de e sant..
E cool och spelar inte spel..

Sitter inte o hittar på här Tardig

Varför spelar du inte spel? Trodde att du kom från Gameplayer/Loading/Superplay. :S


   
SvaraCitera

Proteus:

Varför spelar du inte spel? Trodde att du kom från Gameplayer/Loading/Superplay. :S

Spelade lite sc2 häromsistens.. men det va ett tag sen
vet inte.. känns som att tiden rinner iväg utan att jag gör nått vettigt.. känns inte bra typ..
(gör absolut inget vettigt istället.. men... aaa.... )

men hade nog joinat på lite doom 2 ifall det fanns till mac!


   
SvaraCitera

Annars brukar jag få svag counter strike-abstinens nån gång i halvåret.


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Spelade lite sc2 häromsistens.. men det va ett tag sen
vet inte.. känns som att tiden rinner iväg utan att jag gör nått vettigt.. känns inte bra typ..
(gör absolut inget vettigt istället.. men... aaa.... ) 

Förstår vad du menar. Jag gör dock inte heller något vettigt när jag inte spelar, så då känns det lika bra att ägna sig åt något man tycker är kul.

Fantastiskt: men hade nog joinat på lite doom 2 ifall det fanns till mac!

http://forums.zdaemon.org/viewtopic.php?t=15741&sid=ea19cc70da3c13cbbac3f99d592e5a0f

Vet inte om det funkar. Du kan ju testa, ifall du orkar (och inte bara använder det där som ursäkt Icke!) ...


   
SvaraCitera