Aviseringar
Rensa alla

Dopning


Ämnesstartare

Jag tänkte bara på lite olika saker om dopning.

Jag kan förstå att om man springer snabbare eller bli starkare pga av preparat kan jag förstå de räknas som doping.

Men jag hörde Cannabis räknas som doping [confused] Wtf ? Varför då ? finns de magiska krafter eller va fan ! confused.. [chocked]

Är det föresten Anabola steroider löpare/häcklöpare tar eller vilket sätt fuskade Ludmila Engquist tex 1993?
Ökar anabola steroider även konditionen?


   
Citera

Body modifications (piercing, tatuering m.m.) [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Body modifications

anabola kan ju modifiera kroppen[cute]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

anabola kan ju modifiera kroppen[cute]

Det kan ju styrketräning och droger också göra, men det finns speciella fora för dem! [wink]


   
SvaraCitera

cannabis:

Ökar anabola steroider även konditionen?

Ja. Hormon tillskott...

cannabis:

Är det föresten Anabola steroider löpare/häcklöpare

Folk tar allt för att kunna vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Body modifications

Chickfactor:

anabola kan ju modifiera kroppen[cute]

Precis de jag menade.

p3tt3r:

Ja. Hormon tillskott...

Okej de är inte ökade röda blod kroppar eller nåt sånt skumt?
För har hört att anabola steroider förstör hjärtat om man springer med de. Eller man kan lätt få hjärtinfarkt osv vilket vore skit kasst som löpare eller hur?

p3tt3r:

Folk tar allt för att kunna vinna.

Som tex?


   
SvaraCitera

cannabis:

Okej de är inte ökade röda blod kroppar eller nåt sånt skumt?
För har hört att anabola steroider förstör hjärtat om man springer med de. Eller man kan lätt få hjärtinfarkt osv vilket vore skit kasst som löpare eller hur?

Det finns piller som ökar det ja, men inte främst den "vanliga" anabola steroiden som folk brukar prata om, det är i princip hormoner man pratar om då...
Jo, om du börjar med steroider i tidig ålder, ca 14-25 så kan dina organ forsätta växa, men det bror helt och hållet på vad för preparat du tar.
Majoriteten utav alla AAS är bara hormoner, och med hjälp av hormonerna kan du bygga upp en oövervinlig kondition och styrka..

cannabis:

Som tex?

Det finns så jävla många AAS....


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera