Aviseringar
Rensa alla

Dota2 - the internationals @ gamescon


Ämnesstartare

Mindre än tolv timmar kvar till första gruppspelsmatcherna drar igång och framförallt: dota2 visas för första gången.
Jag är fan våt i trosan efter gårdagens trailer.

Vilka hejar ni på?
själv hade jag länge gg.net som favoritlag, men sen lämnade puppey för na'vi och pajkatt la musen på hyllan. Klart, de har fortfarande världens bästa kouroky, men jag håller mina tummar för na'vi nu. De är det absoluta topplaget som spelar mest underhållande (menar, hur kul är det med asiatisk farmfest?)

Betan lär komma ut strax efter att mässan är avslutad, och ja - jag kommer.

http://www.dota2.com/trailer


   
Citera
sincan

HEJA EUROPA, FUCK ASIEN[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1st place: $1,000,000 USD
[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

1st place: $1,000,000 USD

indeed, så jävla snyggt marknadsförningsknep. Får hela e-sportsvärlden ögon mot sig och fixade garanterat in topp16-lagen i världen.

FATTAR FAN INTE VARFÖR PAJKATT SLUTAR TYP TVÅ MÅNADER INNAN HAN HAR CHANS PÅ ATT BLI MILJONÄR VAFAN


   
SvaraCitera
sincan

Panda:

1st place: $1,000,000 USD
[tard]

Japp, så jag borde verkligen sova, för ska fan prestera imorgon.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

indeed, så jävla snyggt marknadsförningsknep. Får hela e-sportsvärlden ögon mot sig och fixade garanterat in topp16-lagen i världen.

Riktigt fina prispengar ända ned till 8:onde plats ju[y]

sincan:

Japp, så jag borde verkligen sova, för ska fan prestera imorgon.

Hej mamma, jag gick å blev dollarmiljonär på mitt dataspelande vad säger du nu?[cool]


   
SvaraCitera
sincan

Panda:

Hej mamma, jag gick å blev dollarmiljonär på mitt dataspelande vad säger du nu?[cool]

Typ[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STREAM IS UP. TÄNK ATT FÅ GÖRA VÄRLDENS FÖRSTA OFFICIELLA DOTAFRAG


   
SvaraCitera
zIGGE

Hejade inte på någon, men jag blev besviken på MyM. HAHAHAHAHA killen som lirade slither (demon?)


   
SvaraCitera

Grattis till Ukraina som vann!


   
SvaraCitera

Passar på att bumpa.

Någon mer än jag som har betan än? Känner ingen annan som har det än så länge, så det blir lite ensamt. Behöver folk, andra än random pr0z och ryssar att lira mot.

LOLOL Y U JELLY


   
SvaraCitera