Aviseringar
Rensa alla

Dr House's kåtaste fall!


Ämnesstartare

Dr House promenerade ivrigt med käppen genom korridoren. Han hatade att möta sina patienter, men den här gången var det tydligen extra viktigt.

Han kom in i rummet, där stod Cuddy, blonda killen, tjejen och negern. House sneglade på patienten, som var en blond porrig tjej med bröst större en hennes huvud.

- Okej, det verkar som om vi har ett fall av kanidus mudus med tanke på hennes gigantiska rattar!

- Nej, dom här har jag alltid haft. Det är inte det jag har. Jag måste berätta för dig vad jag har, ensam. svarade den kvinliga patienten med en späd röst.

Negern, tjejen och blonda killen gick ut ur rummet. House drog för draperierna till rummet, han tittade på tjejen.

- Så vad är det? Cancer i röven?

- Bättre än så... jag verkar ha ett svårt fall av... kåtslag!

Hon närmade sig house med ivriga steg. Hon tog tag i hans promenadkäpp och började runka på den.

- Jag tror du vet hur man botar mig!

House log och svarade att "han är villig att ta till okonvetionella metoder". Tjejen gick ner och sög hans andra "käpp", hehehe.

"Åååååh du suger mycket bättre än Wilson!" stönade House högt. "Taojocj" gurglade tjejen.

House satte sig ner i en stol och bruttan satte sig grensle över honom och började rida. "eeh ehehh ee" stönade House ilsket.

Han knuffade ner tjejen och riktade sin dolme mot hennes ansikte. "FIRE AWAY" sa han och sprutade salvor av säd rakt i hennes ansikte. "Det där kan bota skörbjugg!" skrattade House.

Han klädde på sig och gick ut ur rummet. Där stod hela gänget och negern sade "Vad försegick där inne? Vi hörde omänskliga ljud!"

House log för sig själv, "haha, jag verkar ha botat hennes "sjukdom", haha".

Den blonda snubben tittade frågande på House:

"Va? Har du botat AIDS?"


   
Citera
Ämnesstartare

Den om Harry och Luna var bättre. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAahaha slutet [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Va? Har du botat AIDS?"

hahahahahahha[love][love][love][love][love][love] så ädg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lulz <3


   
SvaraCitera

hahahaahahahaa[love]


   
SvaraCitera

McLuver:

Den blonda snubben tittade frågande på House:

"Va? Har du botat AIDS?"

xDDD


   
SvaraCitera

xD


   
SvaraCitera

McLuver:

blonda killen, tjejen och negern.

Du har inte hängt med. Chase blev sparkad för två år sen och Cameron slutade som följd av det. Första avsnittet av säsong sex släpptes idag. :'D

McLuver:

"Va? Har du botat AIDS?"

Det var iof lite roligt. 😛


   
SvaraCitera

McLuver:

hans andra "käpp", hehehe.

[bigsmile]

McLuver:

"Åååååh du suger mycket bättre än Wilson!" stönade House högt. "Taojocj" gurglade tjejen.

[bigsmile]

McLuver:

"eeh ehehh ee"

[bigsmile][bigsmile]

McLuver:

"Va? Har du botat AIDS?"

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Han knuffade ner tjejen och riktade sin dolme mot hennes ansikte. "FIRE AWAY" sa han och sprutade salvor av säd rakt i hennes ansikte. "Det där kan bota skörbjugg!" skrattade House.

ROFL

McLuver:

House log för sig själv, "haha, jag verkar ha botat hennes "sjukdom", haha".

Den blonda snubben tittade frågande på House:

"Va? Har du botat AIDS?"

[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

McLuver:

Hon närmade sig house med ivriga steg. Hon tog tag i hans promenadkäpp och började runka på den.

Haha klockeren [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

"Åååååh du suger mycket bättre än Wilson!"

*kåt*


   
SvaraCitera