Aviseringar
Rensa alla

Dr.Who


Ämnesstartare

AHHAHAHAHH XD 2005? Snarare 2000intealls Känns som att budgeten på den showen är 10spän och en filmkamera, b-skådisar. Är på säsong 2 nu, blir den bättre? XD


   
Citera
Ämnesetiketter

Finns väl både en gammal och en nyinspelad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja en från typ 1980talet men denna ska tydligen vara från 2005? Känns som att det är en b-serie från 90talet. Jag som hört så mycket bra om den :s Är dom bara "fans" som inte kan se alla felen som existerar? Trött


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:
Ja en från typ 1980talet men denna ska tydligen vara från 2005? Känns som att det är en b-serie från 90talet. Jag som hört så mycket bra om den :s Är dom bara "fans" som inte kan se alla felen som existerar? Trött

Gissar att det är den från 80 som folk gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Gissar att det är den från 80 som folk gillar

Verkar som det, men dom snackar ju i dagens läge mycket om Dr.who som i nutid. Tror kanske det är de nya säsongerna som fått så höga "betyg" Vilket betyder att jag måste fortsätta att gå igenom b-säsongerna -.- AHH VA GAY


   
SvaraCitera

Skoja inte. Doctor Who äger.

Säsongerna med nionde och tionde
doktorn är bäst. När elfte doktorn kommer in (de bytte ut lead writer/executive producer-snubben samtidigt) går det tyvärr utför. Den var jävligt bra de första säsongerna iaf, nu är den såpass tradig att jag slutat kolla på den.

isola: Gissar att det är den från 80 som folk gillar

Nä, det är den som börjar 2005.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själva dr.who har jag inte problem med utan alla dessa jävla b-skådisar som drar ner serien i skiten, nu har jag förvisso bara sett till säsong 3


   
SvaraCitera

gamla och nya serien är ju i princip samma serie. det är ju inte en reboot eller nåt, även om det väl var tänkt som det, som jag förstått det.


   
SvaraCitera

Man kanske borde ta och original Dr. Who från 60-talet. För övrigt gjorde KLF en asnice version av signaturmelodin.

 


   
SvaraCitera
zIGGE

season 2-4 = <3


   
SvaraCitera