Aviseringar
Rensa alla

dra åt helvete baal


Ämnesstartare

Lyssna därför och frukta, Satan, trons härskare, människosläktets fiende, dödens upphovsman, livets tillintetgörare, rättfärdighetens förgörare, det ondas rot, uselhetens anstiftare, människans förförare, nationers förrädare, avundens grundare, begärets stiftare, striders orsak, sorgers vållande.


   
Citera
Ämnesstartare

Okej, och här diskuterar vi vad?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi klottrar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Vi klottrar här.

Uppenbarligen har du missat något, ge mig några min så ska jag visa dig vad jag menar[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Uppenbarligen har du missat något, ge mig några min så ska jag visa dig vad jag menar

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

?

Läs.

Åtta:

En tråd i Klotter eller Snusk måste inte vara seriös, men den måste ändå ha någon typ av diskussionsvärde

=
Dom senaste... typ... 10 trådarna (eller hur många dom nu är) är meningslöst spam. Dom borde inte låsas - dom borde tas bort helt[zzz]

Förstår du nu?[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dom senaste... typ... 10 trådarna (eller hur många dom nu är) är meningslöst spam. Dom borde inte låsas - dom borde tas bort helt

f u herr poliskonstapel??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

herr poliskonstapel??

Nej det kan jag inte påstå... men någon måtta får de fan vara[rolleyes]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa Storchen styr och ställer med hjälp av sin överlägsna mognad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Seriösa Storchen styr och ställer med hjälp av sin överlägsna mognad.

Eller så är det du - Mr. Partisk - som inte ser meningslösheten i att en användare skapar 7-10 trådar om en och samma sak - vilket egentligen är ingenting - på 10-20 minuter[tired]

Sen så tror jag att du fått det om bakfoten, för att styr o ställer gör M's, A's och U's[no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eller så är det du - Mr. Partisk - som inte ser meningslösheten i att en användare skapar 7-10 trådar om en och samma sak - vilket egentligen är ingenting - på 10-20 minuter

Du får också gärna skapa 7-10 trådar om ingenting, jag skulle bry mig lika lite som jag gör nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

7-10 trådar om en och samma sak

Storchen84:

på 10-20 minuter[tired]

Storchen84:

någon måtta får de fan vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

jag skulle bry mig lika lite som jag gör nu

Nä. Du hade med 110% sannolikhet anmält varje tråd jag hade skapat en halv minut efter att jag skapat den[zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha den var rätt bra faktiskt

[love]


   
SvaraCitera