Aviseringar
Rensa alla

Drabbats av PS3:s Ylod?


WilliamAlexander:

Vet inte, är ingen värsta expert men de första utgåvorna är dåliga... anar lite att sony har gjort det med vilje iom att många ps3 användare fick sina YLOD efter att garantin gått ut, så dem har kanske gjort en begränsad livslängd på dem så att konsumenter får konsumera ytterliggare... bara en teori

Så du vet att det är 100% omöjligt att fixa men du har ingen anning om vad problemet handlar om? That does not make sense.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Vet inte, är ingen värsta expert men de första utgåvorna är dåliga... anar lite att sony har gjort det med vilje iom att många ps3 användare fick sina YLOD efter att garantin gått ut, så dem har kanske gjort en begränsad livslängd på dem så att konsumenter får konsumera ytterliggare... bara en teori

Du verkar inte förstå riktigt hur fan ett kretskort ser ut/fungerar.... Man kan inte magiskt göra så att en krets går sönder efter en viss tid.

Dessutom tjänar dom i princip alla pengar på "licensavgift" på spel, så att göra problem för konsumenterna vore det mest idiotiska dom kunde göra.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Jo det är det men sen är det garanti och försäkring glöm inte det:)

vadå man har ju ett eller två års garanti automatiskt så förstår inte vad man skulle behöva betala extra för.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Dessutom tjänar dom i princip alla pengar på "licensavgift" på spel, så att göra problem för konsumenterna vore det mest idiotiska dom kunde göra.

hah, är du säker på det?

internet:

vadå man har ju ett eller två års garanti automatiskt så förstår inte vad man skulle behöva betala extra för.

Försäkring:)


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Försäkring:)

ser ingen anledning till att köpa till försäkring.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

hah, är du säker på det?

Ja, jag är 100% på det... De första konsolerna de sålde gick de i princip back på, för att förtjänsten ligger i spelen.


   
SvaraCitera

internet:

ser ingen anledning till att köpa till försäkring.

Varflr inte, :O?

Dan_the_ironman:

Ja, jag är 100% på det... De första konsolerna de sålde gick de i princip back på, för att förtjänsten ligger i spelen.

hmm... tro inte på allt du läser... illuminati


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Varflr inte, :O?

eftersom att man har tre års reklamationsrätt, och det i princip alltid är 1 års garanti + i det här fallet sonys egna garanti på 3 år. försäkringar är där affären tjänar $ på dig, i vissa fall berättigat, men oftast inte.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

hmm... tro inte på allt du läser... illuminati

Om du är seriös med illuminati dör jag fan innombords.


   
SvaraCitera

Har inte haft den äldsta versionen, men varken min 40Gb jag hade innan, eller 250Gb som jag har nu har krånglat. 40Gb hade jag i ungefär 2,5 år.


   
SvaraCitera

Ganska dumt att göra så med tanke på att man kan fixa det själv med hjälp av en blåslampa[crazy]

Men kul film!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Har inte haft den äldsta versionen, men varken min 40Gb jag hade innan, eller 250Gb som jag har nu har krånglat. 40Gb hade jag i ungefär 2,5 år.

Ja då har du en jävla tur min väN:)

Dan_the_ironman:

Om du är seriös med illuminati dör jag fan innombords.

Du dör inombords...

internet:

eftersom att man har tre års reklamationsrätt, och det i princip alltid är 1 års garanti + i det här fallet sonys egna garanti på 3 år. försäkringar är där affären tjänar $ på dig, i vissa fall berättigat, men oftast inte.

Inte tänkt på det men ska göra det nu hädanefter


   
SvaraCitera

Marmoth:

Ganska dumt att göra så med tanke på att man kan fixa det själv med hjälp av en blåslampa[crazy]

Men kul film!

jag kunde inte fixa det:/
Men tack för kommentaren hahaha!


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Du dör inombords...

Tror du seriöst på den skiten? [tard]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Tror du seriöst på den skiten?

hah... tror inte du på det då?


   
SvaraCitera