Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:30 Råkade precis dricka en STOR klunk baytril (antibiotika) och jag är JÄTTEALERGISK mot all antibiotika, det kliar satan kring munnen. Kan jag ta atarax? Det borde la fungera lite i alla fall? Vill ej åka till sjukhus.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:34 Dräparen:Hur tänkte du nu? KAY HADE STÄLLT DEN I EN LÄSKFLASKA I KYLEN DÄR LÄSKEN BRUKAR STÅ!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:36 Nintendos BFF:asså varför? :(Geigerzähler:KAY HADE STÄLLT DEN I EN LÄSKFLASKA I KYLEN DÄR LÄSKEN BRUKAR STÅ!Man ser ej skillnad på 7-up och flytande baytril, när jag kände att det ej var 7up så antog jag att det var vatten. :C:C:C
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:46 Geigerzähler:STOR klunk baytril (antibiotika)Rink sjukvårdsupplysningen!
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:48 Geigerzähler:JÄTTEALERGISKSjukhuset på en gång låter som en god idé, faktiskt. Jag vet inte vad du lägger i "JÄTTEALLERGISK", men det låter inte alltför harmlöst.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 20:56 Ögon i en plåthink:Jag vet inte vad du lägger i "JÄTTEALLERGISK", men det låter inte alltför harmlöst.Läpparna sväller, får utslag, kräks, kli över hela kroppen. Ska ringa nu.
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 21:16 Geigerzähler:Läpparna sväller, får utslag, kräks, kli över hela kroppen. Ska ringa nu.Bra. Underdriv inte i samtalet! Och din sambo måste för helvete inse allvaret i detta, inga jävla läskflaskor utan din vetskap.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 21:53 Det kanske var medvetet!!! Eller är det jag som sett för mycket Hitchcock..?
elverpigen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 22:05 OJ Märk upp nästa flaska, låter ju jätteotäckt!!!
Ögon i en plåthink Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 22:19 Är också orolig, kräver att någon med medel ringer och hör med henne, alt. att hon genast blir online och förtäljer oss läget.
zIGGE Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 6 Dec 2011, 22:20 Nintendos BFF:var tog mitt inlägg vägen :(ögon tog bort våra :c