Aviseringar
Rensa alla

Dragit ut tand... 🙁


Ämnesstartare

Drog ut en till tand idag 🙁 IGHHH men som tur är, är den andra på väg ut YEEEEEY! 🙂 Det gör fett ont 🙁 


   
SvaraCitera

har dragit ut ett antal... inte kul.
Är dock glad för att tandläkarna finns.


   
SvaraCitera

Cutenessoverload: Gillar ni att gå till tandläkaren

Nej, av samtliga själ, främmande människa i min mun, våran lokala tandvård här där jag bor har extremt mycket systemfel när det gäller tider etc via deras elektronik, Heeeela tiden. Dock inget jag vägrar göra eller är rädd för, bara en jobbig upplevelse så att säga


   
SvaraCitera
time
 time

Har behövt dra ut en tand. Fick sövas ner, annars hade jag inte klarat det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam: Nej, av samtliga själ, främmande människa i min mun, våran lokala tandvård här där jag bor har extremt mycket systemfel när det gäller tider etc via deras elektronik, Heeeela tiden. Dock inget jag vägrar göra eller är rädd för, bara en jobbig upplevelse så att säga

Fast jag har EN tandlälkare som jag haft sen jag var liten och som min mamma även hade när hon var liten och nu haha 🙂

timeisrunningout: Har behövt dra ut en tand. Fick sövas ner, annars hade jag inte klarat det.

Sövas ner!?? Mig gav de inte de alternativet >:( Gjorde skit ont och bedövningen hjälpte inte ett dugg heller :/ 


   
SvaraCitera
time
 time

Cutenessoverload:

Fast jag har EN tandlälkare som jag haft sen jag var liten och som min mamma även hade när hon var liten och nu haha 🙂

Sövas ner!?? Mig gav de inte de alternativet >:( Gjorde skit ont och bedövningen hjälpte inte ett dugg heller :/ 

De erbjuder det om man har tandläkarskräck, men det är väldigt dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Usch <3 

Jag har dragit ut 5 tänder. Allra första gången glömde dom bort att bedöva. Fett mys. Jag är rädd för tandläkare. Får fingersvett och blir helt lökig under armarna vid blotta tanken på att gå till tandläkaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout: De erbjuder det om man har tandläkarskräck, men det är väldigt dyrt.

jaha 🙁

Gurksallad: Usch <3 

Jag har dragit ut 5 tänder. Allra första gången glömde dom bort att bedöva. Fett mys. Jag är rädd för tandläkare. Får fingersvett och blir helt lökig under armarna vid blotta tanken på att gå till tandläkaren

Stackars dig! Dåligt av dem att glömma bort bedövningen 🙁 Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, läget suger ibland :-(Men jag hoppas att trots att du har bra tandläkare, som tänker på dig som patient och människa. Och inte bara är där för lönen, så att säga.Hjärta

Cutenessoverload:

jaha 🙁

Stackars dig! Dåligt av dem att glömma bort bedövningen 🙁 Hjärta


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Sövas ner!?? Mig gav de inte de alternativet >:( Gjorde skit ont och bedövningen hjälpte inte ett dugg heller :/ 

sist så fick jag flera sprutor...
Och ja. Det funkade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Mm, läget suger ibland :-(Men jag hoppas att trots att du har bra tandläkare, som tänker på dig som patient och människa. Och inte bara är där för lönen, så att säga.

Aa, jag tycker att jag har en jätte bra tandläkare i alla fall 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Aa, jag tycker att jag har en jätte bra tandläkare i alla fall 😀

Det är bra, så ska man känna! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman: sist så fick jag flera sprutor...
Och ja. Det funkade.

Aa, de sticker en flera gånger runt tanden... Gjorde ändå ont 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Det är bra, så ska man känna! 😀

Hoppas bara att han inte går i pension snart... Vet inte hur gammal han är.. 🙁 


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Aa, de sticker en flera gånger runt tanden... Gjorde ändå ont 🙁 

jo det med. men jag menar helt seriöst ett flertal sprutor, inte stick.


   
SvaraCitera