Aviseringar
Rensa alla

Dragkrok, baka in i polisbil som stannar mig?


Ämnesstartare

Undrar en sak, har köpt bil nu de är en golf 2 med dragkrok. Och efter som jag vill ta körkort när jag är 18 så vill jag inte bli tagen av polisen, så då kom jag på en bra ide efter som det är nästan omöjligt att köra ifrån polisen (egen erfarenhet..) speciellt i en gammal disel golf. så tänkt jag aningen lämna bilen och springa ifrån dom, eller så lägger jag i baken och gasar fullt så jag har sönder deras kylare så att dom inte kan köra efter mig, tror ni att det hade fungerat eller hade jag kanske fastnat i polisbilen? Eller hade polisbilen fungerat ändå?

Så vad tror ni om min grymma ide?


   
Citera

varför i helvete ska polisen stå bakom dig in the first place?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

varför i helvete ska polisen stå bakom dig in the first place?

För att det är en vit golf 2 ser ut som en jävla pundar bil sen är jag 15 år, sen har jag saker i bilen som är viktiga och inte får försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

"Baka

haha menade backa tänkte inte på hur jag stavade..


   
SvaraCitera

deuse:

För att det är en vit golf 2 ser ut som en jävla pundar bil sen är jag 15 år, sen har jag saker i bilen som är viktiga och inte får försvinna.

Jaha. Jag rekommenderar ingen av planerna, om du smiter till fots så kan dom nog ganska garanterat ta dig på nummerplåten, om du leker GTA och backar in bilen så undrar jag om inte polisbilar är förstärkta på något vis och tror att din lilla golf blir minst lika skadad den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jaha. Jag rekommenderar ingen av planerna, om du smiter till fots så kan dom nog ganska garanterat ta dig på nummerplåten, om du leker GTA och backar in bilen så undrar jag om inte polisbilar är förstärkta på något vis och tror att din lilla golf blir minst lika skadad den.

De är skit samma om de tar reg-nr den står ändå inte på mig köpte den med fejk ID så de är skit samma bara att jag kommer ifrån dom, men tror du verkligen inte kylaren pajar om jag bakar in i dom?


   
SvaraCitera
zIGGE

Vad är det man säger om barn som psykiskt "påverkas av videospel våld"?


   
SvaraCitera

deuse:

De är skit samma om de tar reg-nr den står ändå inte på mig köpte den med fejk ID så de är skit samma bara att jag kommer ifrån dom, men tror du verkligen inte kylaren pajar om jag bakar in i dom?

Jag vet inte, jag tror dom tar dig oavsett och då får du bara ännu ett ganska grovt brott dom kan fälla dig för.


   
SvaraCitera

Ja alltså poliser brukar ju funka så att ju mer motstånd man gör desto snällare blir dem så låter som en helt utmärkt ide.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Vad är det man säger om barn som psykiskt "påverkas av videospel våld"?

haha du jag har faktiskt aldrig ägt ett tv spel. 🙂

dazed:

Jag vet inte, jag tror dom tar dig oavsett och då får du bara ännu ett ganska grovt brott dom kan fälla dig för.

Springa ifrån dom de klarar jag det är bara att hoppa över höga staket så blir kan av med dom, men vill ju ha kvar bilen..


   
SvaraCitera
zIGGE

OF 5:

Ja alltså poliser brukar ju funka så att ju mer motstånd man gör desto snällare blir dem så låter som en helt utmärkt ide.

Du har antagligen ingen koll


   
SvaraCitera

deuse:

Springa ifrån dom de klarar jag det är bara att hoppa över höga staket så blir kan av med dom, men vill ju ha kvar bilen..

det kan du ju fetglömma men jag tycker du verkar för korkad för att köra bil ändå så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Du har antagligen ingen koll

Eller skrev han i sarkasm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

det kan du ju fetglömma men jag tycker du verkar för korkad för att köra bil ändå så

Kör bättre än dig, det har iaf vart så när jag har blivit jagad förut.


   
SvaraCitera
zIGGE

deuse:

Eller skrev han i sarkasm..

Smart.


   
SvaraCitera