Aviseringar
Rensa alla

Drar mig till vuxna kvinnor


Ämnesstartare

Jag har alltid varit en sån som dragit sig till vissa kvinnor, men nu har jag börjat undra vafan det är jag känner egentligen. Jag är en tjej på snart 16 år och har alltid varit sån här. Det är nämligen så att jag blir lite pirrig i magen och känner att jag vill vara nära vissa personer hela tiden, men endast vuxna kvinnor. Jag skulle dock aldrig vilja bli ihop med dom, haha, pussas och sånt. Jag vill bara prata med dom och vara med dom, egentligen krama om dom och sånt. Det beror också på hur dom ser ut, dom har ett speciellt utséende som är lite "mammigt" och tryggt, men även lite halvsnygga. Dom är ju på ett speciellt sätt också, pratar lite "gullgull" till en osv, typ "gumman...." osv, ni vet, en sån där som pratar på det viset, typ mammigt. Jag kan ibland dagdrömma om att sitta och prata med kvinnan, att hon tar hand om mig liksom och jag vill prata om dom lite mer intima grejerna, typ killar, om man druckit (och är omyndig, då "skäller" dom väl lite på en, om livet som tjej osv. Jag vill ha deras uppmärksamhet helt enkelt, och jag älskar när dom pratar till en som om man vore deras dotter, när dom rör vid en och så. Det är alltså bara vissa kvinnor som är så, och stämmer allt detta in på en kvinna som jag sagt så skulle jag förmodligen vilja vara med henne hela tiden. Det kan pirra i magen när jag tänker på dom.. Är jag kär i dom? Jag menar, jag har världens BÄSTA mamma, så jag saknar inte någon mamma så, kanske snarare någon av den andra sortens mamma? Det är så jäääääävla svårt att förklarahur jag känner, tror t.o.m. jag är den enda som är såhär haha. Men som sagt.... vad tror ni det är för "fel" på mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Kan du prata med din mamma om sådant?


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tycker inte det låter konstigt. Tror knappast att du är den enda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det skulle jag nog inte säga, vill inte heller att hon och jag pratar på det viset, att hon talar till mig som "gumman, vad är det" osv, you get it. Vill inte ha den relationen med min mamma, ingen av oss är såna, och skulle mest kännas pinsamt faktiskt. Men annars har vi en riktigt bra relation, hon och jag kan prata om väldigt mycket ändå som inte rör det "pinsamma" och vi kommer väldigt bra överrens.. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I feel you!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh så skönt att höra, det är bara så jäääävla svårt att förklara hur jag känner, vet knappt det själv haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner du också så S3ON ? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha hoppas ni förstår vad jag menar, dessa känslor är ganska skumma :$


   
SvaraCitera
time
 time

hellbergarn:
haha hoppas ni förstår vad jag menar, dessa känslor är ganska skumma :$

Det blir lättare för oss att se om du svarat på något vi sagt om du trycker på "Citera"-knappen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellbergarn:
Känner du också så S3ON ? 😮

mm, fast jag vill bli ihop med dom Rodnar eller aa, inte alla samtidigt, såklart.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Kan du prata med din mamma om sådant?

Nej det skulle jag nog intearrow-10x10.png säga, vill inte heller att hon och jag pratar på det viset, att hon talar tillarrow-10x10.png mig som "gumman, vad är det" osv, you get it. Vill inte ha den relationen med min mamma, ingen av oss är såna, och skulle mest kännas pinsamt faktiskt. Men annars har vi en riktigt bra relation, hon och jag kan prata om väldigt mycket ändå som intearrow-10x10.png rör det "pinsamma" och vi kommer väldigt bra överrens.. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellbergarn:

Nej det skulle jag nog intearrow-10x10.png säga, vill inte heller att hon och jag pratar på det viset, att hon talar tillarrow-10x10.png mig som "gumman, vad är det" osv, you get it. Vill inte ha den relationen med min mamma, ingen av oss är såna, och skulle mest kännas pinsamt faktiskt. Men annars har vi en riktigt bra relation, hon och jag kan prata om väldigt mycket ändå som intearrow-10x10.png rör det "pinsamma" och vi kommer väldigt bra överrens.. :p

Då är det väl inte så konstigt att du vill ha det så med någon annan, tänker jag.


   
SvaraCitera

Kanske ändå undermedvetet har något med en dålig relation till din mamma att göra.
Behöver inte betyda att hon är en dålig mamma eller så, men kan vara något undermedvetet. Vad, vet jag inte. Det är nog inget fel på dig. 
Kan ju även vara att du har en sådan kärlek för din mamma att du vill ge andra kvinnor samma kärlek, kärlek från någon ung. 

Eller så har det något med att inte kunna prata om det "pinsamma" att göra.
Vettefan, men det är nog inget fel på dig!


   
SvaraCitera