Aviseringar
Rensa alla

Dras jag till lite dryga personer eller?


Ämnesstartare

hej

det är så att det var en tjej jag gillar lite. Det är alltid jag som måste börja smsa/skriva på msn. Hon börjar aldrig. Och då blev jag sur och tänker att hon inte är intresserad av mig. Men sen när hon väl började skriva på msn så orkade jag inte bry mig så mkt, jag blev inte lika glad som när hon svarade när jag började skriva till henne förut.

Samma sak med kompisar, det var en kompis som aldrig ringde mig på skype och sådant, och när vi spelade pratade han inte så jättemycket med mig. Men jag fortsatte att skämta med honom för att han skulle hamna lite mer på min sida. Och när han väl gjorde det, började ringa på skype och snacka med mig, så slutade jag vara så mycket efter honom. Jag skämtade om honom lite ibland på skoj, men mitt intresse för honom sjönk väldigt mycket i och med att han började vara min kompis ännu mer.

Vrf gör jag så egentligen? ^^


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JiNK:

Vrf gör jag så egentligen? ^^

För att du har dålig självkänsla? Du står inte upp för dig själv[n]


   
SvaraCitera

Du är masochist of vill bli utnyttjad? :s


   
SvaraCitera

Rädd för att förlora dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som kan väcka tråden igen? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dum i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

dum i huvudet

jo, tack ;/ börjat gymnasiet, och nu när några börjar bli bra kompisar med mig så blir jag så där också..


   
SvaraCitera

JiNK:

Vrf gör jag så egentligen? ^^

för att du är en idiot. sluta med det.


   
SvaraCitera

när nån är dryg mot en så tror (vissa) omedvetet att personen är värd mycket mer.. och därför håller på såhär..[no-no]


   
SvaraCitera