Aviseringar
Rensa alla

draw something!


Ämnesstartare

HEJSAN.. jag försökte ladda ner det där spelet draw something på min mobil. (LG SAMSUNG GALAXY MINI) enheten är inte kompatibel med objektet.

fattar fan inte, vad ska jag göra? vill ju ha spelet[shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

oj menar samsung galaxy mini inte lg


   
SvaraCitera

Du har antagligen för låg upplösning på skärmen.


   
SvaraCitera

Inget att göra något åt med andra ord.


   
SvaraCitera

Jepp. Vänta på att utvecklaren kanske släpper en version som funkar för dig.


   
SvaraCitera

tjaklaraa:

fattar fan inte, vad ska jag göra?

Ja jag tror tyvärr inte att den mobilen klarar av det spelet. Det är ganska segt på Samsung Galaxy S Plus också. Dock vet jag att det ska finnas något liknande spel, kommer dessvärre inte ihåg vad det heter men sök så hittar du det säkert [smile]


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Det är ganska segt på Samsung Galaxy S Plus också.

Det har garranterat inte med hårdvaran att göra på din mobil, jag klarar det bra med nästan halva klockfrekvensen på cpu.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det har garranterat inte med hårdvaran att göra på din mobil, jag klarar det bra med nästan halva klockfrekvensen på cpu.

Vad kan det då ha att göra med då? Upplösningen på min mobil är ju ändå 480x800...Vad har du för telefon?


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Vad kan det då ha att göra med då? Upplösningen på min mobil är ju ändå 480x800...Vad har du för telefon?

Det är det på min med, en zte blade. Det kan vara problem med kompabilitet på din mobil etc. Ett mjukvaraproblem måste det vara iaf.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det är det på min med, en zte blade. Det kan vara problem med kompabilitet på din mobil etc. Ett mjukvaraproblem måste det vara iaf.

Oj, jag hade en ZTE Blade förut och tyckte den var ganska klen. Hade aldrig kunnat tro att den fixar att spela det spelet.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Oj, jag hade en ZTE Blade förut och tyckte den var ganska klen. Hade aldrig kunnat tro att den fixar att spela det spelet.

Den duger för alla mina behov iaf, fast å andra sidan spelar jag inga krävande spel öht.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Den duger för alla mina behov iaf, fast å andra sidan spelar jag inga krävande spel öht.

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann [smile]


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.


   
SvaraCitera