Aviseringar
Rensa alla

draw something!


Tjejen_med_hjärtat:

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Jo den duger helt klart om man bara ska ringa, sms:a och surfa lite grann

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag tycker den funkar bra till allt utom spel, det enda jag störde mig på var att lägstavolymen på högtalarna var så hög men med nya uppdateringen funkade EQ utan några problem så.

Okej det med volymen var inget jag tänkte på faktiskt. Det jag störde mig på mest var att den inte kunde hålla igång så många program samtidigt utan att bli väldigt långsam. Det är visserligen inte min nuvarande mobil jättebra på heller, men den känns överlag otroligt mycket snabbare iallafall [smile]


   
SvaraCitera

Hur i helvete kunde jag få 10 posts på rad? :-k

Tjejen_med_hjärtat:

Det jag störde mig på mest var att den inte kunde hålla igång så många program samtidigt utan att bli väldigt långsam.

Det har jag inte upplevt faktiskt, men å andra sidan kanske jag inte använder lika krävande appar.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det har jag inte upplevt faktiskt, men å andra sidan kanske jag inte använder lika krävande appar.

Har ingen aning om varför du fick 10 posts på rad. Skickade bara ett inlägg iallafall [crazy]

Okej jag flashade in Android 2.3 i Blade för ett tag sedan och jag tycker att den blev lite bättre efter det, men har den bara i reserv nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde det här skulle vara något i stil med "vad heter du på Draw Something? spela med mig!" [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Okej jag flashade in Android 2.3 i Blade för ett tag sedan och jag tycker att den blev lite bättre efter det, men har den bara i reserv nu.

Är det en custommod eller?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Är det en custommod eller?

Nej det är officiella. Det släpptes ju för ett tag sedan.


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Nej det är officiella. Det släpptes ju för ett tag sedan.

Jo kör den jag med, lite instabil dessvärre så ska försöka fixa den tillbaka till gen 2 och lägga in customrom!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jo kör den jag med, lite instabil dessvärre så ska försöka fixa den tillbaka till gen 2 och lägga in customrom!

Okej försökte roota min en gång, men det gick åt skogen [confused]


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Okej försökte roota min en gång, men det gick åt skogen

Tydligen skulle man inte behöva det, hela skiten är en jävla djungel. Jag har relativt goda kunskaper med mjukvara men fattar ändå inte.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Tydligen skulle man inte behöva det, hela skiten är en jävla djungel. Jag har relativt goda kunskaper med mjukvara men fattar ändå inte.

Näe det är svårt. Swedroid.se har många medlemmar som är duktiga så försök få tag i en av dem! [smile]


   
SvaraCitera