Aviseringar
Rensa alla

Drawsomething


Ämnesstartare

Hihi hej
Jag spelar draw something med en kille som är snygg av den halva av ansiktet jag kan se. När kan jag ta kontakt med honom utanför spelet? Vi har skickat dryga kommentarer till varandra några gånger. Kan jag fråga om kik eller ska jag låta det vara? Vill inte att hanska tro att jag är galen men tror han kan vara HAN jag väntat på hela livet 🙁 hjälp snölla um


   
Citera

Hej 11,

Eftersom han kanske är din Prince Charming är det viktigt att du inte låter honom glida iväg. Fråga lite avslappnat och coolt efter hans Kik - han blir nog bara glad.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Andra halvan är bombsäkert brandskadat


   
SvaraCitera

Kuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Andra halvan är bombsäkert brandskadat

Isf har han tagit på sig en brinnande mössa

Jag är ensam och rädd:

Hej 11,Eftersom han kanske är din Prince Charming är det viktigt att du inte låter honom glida iväg. Fråga lite avslappnat och coolt efter hans Kik - han blir nog bara glad.Lycka till!

Hur är man cool? Är töntig sim blir töntigare när jag försöker vara cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kuk.

Den frågar jag efter i ett senare skede, ett problem i taget


   
SvaraCitera

elverpigen:

Den frågar jag efter i ett senare skede, ett problem i taget

"Kik" är i min värld en felskrivning för detta.


   
SvaraCitera
time
 time

Vore det inte charmigt om du struntade i att rita ditt valda ord och skrev "Skulle du vilja snacka någon annanstans?"? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Vore det inte charmigt om du struntade i att rita ditt valda ord och skrev "Skulle du vilja snacka någon annanstans?"? :$

Undra hur lång tid det tar innan detta eller liknande är med i en romcom[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

"Kik" är i min värld en felskrivning för detta.

Välkommen till ett paralelkt universum


   
SvaraCitera

elverpigen:

Välkommen till ett paralelkt universum

Tack.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hur är man cool? Är töntig sim blir töntigare när jag försöker vara cool

Jag vet inte riktigt. Tänker mig såhär kanske:


   
SvaraCitera

Ta reda på hur andra halvan av ansiktet ser ut. Jag har varit med om en skelögd tjej som bara visade ena halvan åt gången.


   
SvaraCitera