Aviseringar
Rensa alla

dreads!


Ämnesstartare

Hallå hallå!
funderar på att skaffa dreads. för- och nackdelar? vad bör jag tänka på innan? osv
vore jätte tacksam för lite råd och tips!
Och har vi någon här som är bosatt Stockholm som möjligtvis gör reads? [smile] inte salong, för dyrt


   
Citera
Ämnesstartare

hoppsan d:et försvann på dreads [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://dreadlocksgrejer.mywowbb.com/forum6/1000.html
Har ej dreads men det står ganska mycket här, bara att läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack!


   
SvaraCitera

HARPYJA har några gamla hon inte använder längre, hör med henne


   
SvaraCitera

Harpyja kan göra dina dreads för en femhundring. Hon kan sätta i löshår också om du vill.


   
SvaraCitera

Dreads är fina och dreads är bra -

men de kliar som fan i nacken, gör så det blir svettigt i hårbotten och man tröttnar på att fixa till dem hela tiden för att få bort det lösa håret i rötterna.

Men skaffa dreads om du verkligen vill det! Använd inte vax bara,


   
SvaraCitera
oktan

Råttsvans frisyr är inte snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Harpyja kan göra dina dreads för en femhundring. Hon kan sätta i löshår också om du vill.

Fan vad bra. men jag är fortfarande inte helt säker på att jag vill göra det. har du bilder på dreads du har gjort? [smile]


   
SvaraCitera

Kör på helt naturliga och bara skit i att tvätta och kamma och fixa håret. [cool] Awseome!


   
SvaraCitera

farlini:

Fan vad bra. men jag är fortfarande inte helt säker på att jag vill göra det. har du bilder på dreads du har gjort? [smile]

Ja, dock bara förlängningarna:

penis 011 (kopia).jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggt! hur gör du dom då?


   
SvaraCitera

farlini:

snyggt! hur gör du dom då?

Löshår-->bakåtkamma-->virka-->virkar in i dreadsen (mitt riktiga hår på den bilden går till käken ungefär).

Som vanliga dreads också, att man gör ett sköldpaddsmönster i hårbotten, bakåtkammar och virkar.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Harpyja kan göra dina dreads för en femhundring. Hon kan sätta i löshår också om du vill.

OFTA


   
SvaraCitera

m3lis:

OFTA

Okej, jag kan inte[sad]


   
SvaraCitera