Aviseringar
Rensa alla

Dreamhack 10 Summer


Ämnesstartare

Kanske lite tidigt att skriva nu om det hela, men ja.
Hur kan man åka dit på billigast sätt? Om man nu söker på SJ får man ju inte fram ett piss, det är någon skit som inte funkar, förstår dock inte vad. Men ja..har också hört att det finns DH bussar men deras hemsidor funkar ju inte ens.

Så, jag undrar om det finns någon här (vilket det självklart gör) som varit på DH någongång, hur åkte du och hur mycket betalade du för allt? Alltså tågresa, bordsplats osv. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

I år är det ju i göteborg så jag antar att det inte är samma pris[confused]


   
SvaraCitera

har åkt med swebus enda gången jag åkte kollektivt[party] skulle nog rekomendera någon dh-buss dock, är stört skönt att slippa lokalbuss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med buss och så alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som Woho sa så är det i Göteborg iår och inte i Jönköping som vanligt 🙁 vilket suger piss mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

har åkt med swebus enda gången jag åkte kollektivt skulle nog rekomendera någon dh-buss dock, är stört skönt att slippa lokalbuss.

Ja jag tänket på det..för det är jag och min kusin som skall åka och det blir en tusenlapp nästan för att åka med Swebuss. Så jag funtar på att köra DH bussen istället, men det står faan ingen info nåååågonstans! 😮


   
SvaraCitera

blackarmy:

Så jag funtar på att köra DH bussen istället, men det står faan ingen info nåååågonstans! 😮

lär väl hinna komma, ett halvår kvar liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

lär väl hinna komma, ett halvår kvar liksom.

Ye! I know! Men har mycket att informera till föräldrar, kusinen osv. -.- så det är just därför jag måste vara försäkrad om hur allt ligger till och så så att man är förberedd u know =)


   
SvaraCitera

blackarmy:

Ye! I know! Men har mycket att informera till föräldrar, kusinen osv. -.- så det är just därför jag måste vara försäkrad om hur allt ligger till och så så att man är förberedd u know =)

aha[cute] brukar boka allt typ en månad innan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

aha brukar boka allt typ en månad innan

Hahah aww xD


   
SvaraCitera

blackarmy:

hur mycket betalade du för allt?

pappa kör och brushan betalar.
brukar betala typ 100 spänn för yoghurt under helgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan väl ta med sig Xbox? ;o


   
SvaraCitera

fuck göteborg½!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.resrobot.se/pages/

Hjälpte mycket faktiskt! Dock fanns det bara 2 resor som jag skulle kunna tänka mig åka med. Ena är då man är framme 2 timmar efter allting börjat, vilket jag verkligen inte vill, och det andra är när man är framme 12 på natten typ..då är det liksom 8 timmar kvar.
Hmm....


   
SvaraCitera