Aviseringar
Rensa alla

Dreamhack


Ämnesstartare

Någon här som har varit där och kan berätta hur det är?

Funderar på att bara åka ner för att bara gå runt och titta, är det någon idé om man drar dit ensam?

Brukar kolla på livestreams därifrån och det verkar intressant men aldrig tagit mig i kragen och bestämt mig för att åka dit.

Eller man kanske måste komma dit med folk med sig/dator?

Skulle förövrigt vilja åka dit med datorn och allt och vara där hela tiden eftersom jag klassas som nörd men är inte säker på att man vågar eftersom man är ensam[mad]

Vågar man åka dit ensam med eller utan dator?[blush]


   
Citera

Man får skrika HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ utan att någon tycker det är konstigt. Jättebra.


   
SvaraCitera

haha klart man kan åka ensam ;d kan ju blir lite tråkigare kanske men man träffar ju oftast nån ny :p

varit där 3 ggr, kanske drar dit nu dhs 🙂 skitkul btw!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frogeater:

Vågar man åka dit ensam med eller utan dator?[blush]

Jag pluggar i Jönköping, så när jag hörde att dem tog typ 100-300 kr för dreamhack så jag bara ne. Hänger ut med datorklubben istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frogeater:

Funderar på att bara åka ner för att bara gå runt och titta, är det någon idé om man drar dit ensam?

Jag var där med min klass och kikade runt i vintras. Det är rätt roligt att gå omkring så och titta vad som händer. Se sovande ungdomar, WoW-spelande, CS-spelande, StarCraft-spelande etc. Här och var skymtades det lite snusk.
Utöver dessa fanns det även en del montrar och testa-på-stånd där man bl.a kunde vara inne i en stridsvagn, testa en stridsflygplanssimulator m.m. Så du kan ha kul där oavsett med eller utan dator.
Att dra dit helt ensam vet jag inte om det blir så kul för dig dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackar för svaren, tror det blir att vänta och åka dit i framtiden med någon förhoppningsvis eller om jag nu drar dit bara ett par timmar och kollar hur saker är för att se om det verkligen är något att ha.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettigt


   
SvaraCitera