Aviseringar
Rensa alla

Dreamhack Winter 2009


jonta
Ämnesstartare

Kooom igen!


   
Citera
Ämnesetiketter

Åh fyfan vad länge sen man såg dig.


   
SvaraCitera

DH!!! [bigsmile] Yey!! Bokade i sommars!! [bigsmile] gött!


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

emery:

Åh fyfan vad länge sen man såg dig.

haha tjena! Jag undrade om några jag känner är kvar 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Surina:

DH!!! [bigsmile] Yey!! Bokade i sommars!! [bigsmile] gött!

Shysst!

Ni hittar mig i support-båset på morgonen [smile]


   
SvaraCitera

jonta:

Shysst!

Ni hittar mig i support-båset på morgonen

Nice ^^ Jag kommer sitta i aion sektionen


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Surina:

Nice ^^ Jag kommer sitta i aion sektionen

Aha, så det kommer vara en sån också, där lär ju min polare som jobbar på NCSoft vara också så jag måste titta förbi


   
SvaraCitera

jonta:

Aha, så det kommer vara en sån också, där lär ju min polare som jobbar på NCSoft vara också så jag måste titta förbi

Yepp antagligen 🙂 För NCSoft skulle komma 😛


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Surina:

Yepp antagligen 🙂 För NCSoft skulle komma 😛

det blir naaaajs, har du trubbel med datorn är du så välkommen till support annars, förra gången hade vi världens kö men småkids och deras datorer som gått sönder på vägen till DH ^^


   
SvaraCitera

jonta:

det blir naaaajs, har du trubbel med datorn är du så välkommen till support annars, förra gången hade vi världens kö men småkids och deras datorer som gått sönder på vägen till DH ^^

Haha XD Ja jag hoppas inget ska hända min älskling [crazy] Helt ny inför DH [bigsmile] Blir extra nice då!


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Surina:

Haha XD Ja jag hoppas inget ska hända min älskling [crazy] Helt ny inför DH [bigsmile] Blir extra nice då!

Ojoj första gången, iofs var förra gången min första så.
Har du en bärbar?
Man märker vilka som varit där förut, vissa har byggt ställningar för sina datorer för att utnyttja den lilla yta man har maximalt


   
SvaraCitera

jonta:

Ojoj första gången, iofs var förra gången min första så.
Har du en bärbar?
Man märker vilka som varit där förut, vissa har byggt ställningar för sina datorer för att utnyttja den lilla yta man har maximalt

Nej min andra gång XD men min dator var så jävla dålig..och gick inte rädda den..så just nu sitter jag på en bärbar men saknar att kunna spela på max grafik så dags för att köpa en stationär [smile]
Vet 😛 Vi ska sätta våra datorer uppe på varandra XD


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Surina:

Vet 😛 Vi ska sätta våra datorer uppe på varandra XD

Haha ^^
Sen kommer ni de små liven stå vid den där kramrutan och heja hela DH istället för att spela? =)


   
SvaraCitera

jonta:

Haha ^^
Sen kommer ni de små liven stå vid den där kramrutan och heja hela DH istället för att spela? =)

kanske ...Vi ska spela wow är det planerat.. vi ska börja om [crazy] från lvl 1 XD


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Surina:

kanske ...Vi ska spela wow är det planerat.. vi ska börja om [crazy] från lvl 1 XD

sitta i aionsektionen och spela WoW? ojoj, utmanar ödet där


   
SvaraCitera

jonta:

sitta i aionsektionen och spela WoW? ojoj, utmanar ödet där

Vet [crazy] Har inga pengar att köpa game time till aion [sad]


   
SvaraCitera