Aviseringar
Rensa alla

Dricka alkohol på antabus


isola:

Fast har man än gång missbrukat så ska man inte rikta in sig på att dricka igen då man inte ser alkohol som "åh nu tar jag ett glas här till maten"

Skitsnack, många fd alkisar kan dricka ett glas öl eller vin till maten utan att trilla tillbaka. Man lär sig kontrollera det.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Skitsnack, många fd alkisar kan dricka ett glas öl eller vin till maten utan att trilla tillbaka. Man lär sig kontrollera det.

Alla lär sig verkligen inte att kontrollera det.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Man lär sig kontrollera det.

de allra flesta gör väl inte det. jag har aldrig träffat eller hört talats om en fd alkoholist som sagt att denna kan kontrollera sitt drickande, men ett flertal som säger att de inte kan det.


   
SvaraCitera

isola:

Alla lär sig verkligen inte att kontrollera det.

Blivande_japan:

de allra flesta gör väl inte det. jag har aldrig träffat eller hört talats om en fd alkoholist som sagt att denna kan kontrollera sitt drickande, men ett flertal som säger att de inte kan det.

Har hört otaliga exempel på det motsatta. Att de lär sig hantera det och ändå kunna njuta av en öl till maten.

Ni två borde kanske inte använda amerikanska serier/filmer som källor. [shake]


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Har hört otaliga exempel på det motsatta. A

de säger det, ja. vet rätt många som också har sagt sig slutat helt men har hela hemmet fullt av gömmor. du borde kanske ej tro på allt vad folk säger [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

vet rätt många som också har sagt sig slutat helt men har hela hemmet fullt av gömmor. du borde kanske ej tro på allt vad folk säger

Hört och hört, jag känner personer, då, väldigt nära.

Man måste vara sjukt värdelös för att bli så torsk på något.


   
SvaraCitera

isola:

du borde kanske ej tro på allt vad folk säger

PS. Look who's talking ahahahah fröken "Men jag har hört" om precis allt som diskuteras. DS.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

PS. Look who's talking ahahahah fröken "Men jag har hört" om precis allt som diskuteras. DS.

du behöver väl inte göra allt som jag gör, eller


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Man måste vara sjukt värdelös för att bli så torsk på något.

så alla missbrukare är värdelösa? snarare har man kommit rätt långt i sin rehabilitering när man erkänner att man inte kan klara av att hantera det man nu missbrukar


   
SvaraCitera

isola:

du behöver väl inte göra allt som jag gör, eller

Jo, ibland måste man ge exempel på hur korkad du kan vara. Helst med bilder, så kanske det till slut går in.


   
SvaraCitera

isola:

så alla missbrukare är värdelösa?

Japp. Det är min åsikt punkt slut.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Jo, ibland måste man ge exempel på hur korkad du kan vara. Helst med bilder, så kanske det till slut går in

pms:ig du är


   
SvaraCitera

isola:

pms:ig du är

Kram.


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Kram.

jättekjam


   
SvaraCitera

pizdakurac:

Jo, ibland måste man ge exempel på hur korkad du kan vara. Helst med bilder, så kanske det till slut går in.

HAHAHAHA


   
SvaraCitera