Aviseringar
Rensa alla

dricka imorgon!


Ämnesstartare

Hej jag ska dricka imorgon och då är det bara jag och min mamma hemma vilket försvårar lite, när min pappa är hemma går morsan å lägger sig och skiter i mig och pappa bryr sig inte så värt mycket. Men nu när bara hon är hemma så kommer hon stoppa upp massa tidsgränser och sånt och det tänker jag inte följa. Hon håller extra koll på mig sen hon har fått veta att jag har rökt på så ja....

Dom tror nog inte att jag dricker för har börjat nyligen och har brytit kontakten med de jag rökte på med, vanligast har jag "filmkväll" med min "lugna fina" kompisar, men kommer ändå hem när jag har nyktrat till lite heh. Har ändå ganska mycket förtroende även om det inte är samma som förut, nu frågar dom alltid vart jag ska och vem jag ska vara med och när jag kommer hem. Verkar ju lite misstänksamt om jag kommer hem fyra på morgonen tre helger i rad och morsans tidsgräns är typ 1..

Jag kan inte smita ut för morsan skulle höra och har inte lust att smyga omkring och förstöra förtroendet ännu mer. Just nu bor jag i samma rum som min syrra för jag renoverar i mitt rum men sen när det är klart då kommer det vara fritt fram att smita ut när man vill Cool

Tänkte bara fråga fråga vad ni hade gjort, hade varit jätteskönt att ha en bra relation med dom men vågar som inte ifall det skulle bli stora konsekvenser haha för är en "fin flicka" i deras ögon. Tänker iallafall inte berätta någon sanning när bara mamma är hemma för hon skulle flippa ur totalt.. 

men som sagt vad hade ni gjort?Galen

är 16 bazt btw;)


   
Citera

GalenGalen


   
SvaraCitera

väx upp eller något.


   
SvaraCitera

ehmm det är som att du försöker visa upp hur cool du är eller ngt , inget illa menat men... ojjoj 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bara mitt liv låter sjukt tragiskt haha, saknar mitt liv när jag var stallnörd och hängde där 24/7 istället för all skit. Sjukt tragiskt att här vart jag bor så måste man vara ute och dricka var å varannan helg för att få vänner och status.  Är väll en patetisk liten parasit som faller för det, vet mycket väl hur löjligt det låter men är tyvärr sanningen. Fast jag har dock ingen nära vän nu för tiden heller aja får skylla mig själv. Man lever som man lär.. Fred ut


   
SvaraCitera
Lounge

Ledsen


   
SvaraCitera

caramelllen246: Sjukt tragiskt att här vart jag bor så måste man vara ute och dricka var å varannan helg för att få vänner och status.

Det finns nog folk som inte sysslar med sådant du kan umgås med. och inte för att vara sån, men är det inte bättre att vara ensam och göra sådant man vill istället för att söka uppmärksamhet på fel sätt hos andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det finns det säkert, men ja, jag vill samtidigt inte ändra på något, är endast ute för att träffa folk, har lärt känna så otroligt många fler på helgerna, och det är då jag träffar dom. När jag inte är ute och vet att alla mina vänner är ute har jag ångest, är typ rädd att folk ska glömma bort mig. 


   
SvaraCitera

caramelllen246: men som sagt vad hade ni gjort?

Hade smitit ut och hade inte kunnat bry mig mindre om konsekvenserna. Man lever i nuet liksom.. Dags och passa på nu! för när du 20 fyller är du sjukt gamlig, då är allt det roliga över. 


   
SvaraCitera

det är väldigt mycket roligare att dricka innan en fyllt arton. varför är det så. det suger.


   
SvaraCitera

läste "dricka morgan" Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant har märkt de nu, är bara trist att tappa förtroende. Men ja har andra problem nu som är ganska mycke värre än de haha lol.

Live fast, life is way to short to take it slow!


   
SvaraCitera