Aviseringar
Rensa alla

Dricka vin till kvällen när jag tränat på eftermiddagen?


Ämnesstartare

En liten fråga, jag tränade idag och då tänker jag strunta i att dricka vin till maten, eftersom jag hört att det inte är så bra att dricka alkohol samma dag som man tränat. Hur väl stämmer det?

Ett glas vin? Jag tror inte det är så smart att bli full dock.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tog du ett glas?


   
SvaraCitera

Är väl ingen fara egentligen men jag hade nog avstått helt. Dricker bara när det är gameday och då har jag oftast (alltid) vila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

Är väl ingen fara egentligen men jag hade nog avstått helt. Dricker bara när det är gameday och då har jag oftast (alltid) vila.

Gameday?

Nej det gjorde jag inte, drack lite idag istället. 🙂


   
SvaraCitera

Colour Television:

Gameday?

när man ska ut på klubben och haffa tjejer som är dtf. game on

du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

när man ska ut på klubben och haffa tjejer som är dtf. game on

du vet

Då vet jag vad du menar med "vila", får kalla det för gameplay när jag ska ragga på en het kille 😉


   
SvaraCitera

Colour Television:

Då vet jag vad du menar med "vila", får kalla det för gameplay när jag ska ragga på en het kille 😉

nej asså menar att när jag har vilodag så tränar jag inte (obviously) men det är också att när jag ska dricka då ska det vara under just vilodagen

men kalla det vad du vill du[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

nej asså menar att när jag har vilodag så tränar jag inte (obviously) men det är också att när jag ska dricka då ska det vara under just vilodagen

men kalla det vad du vill du

Ah okey, är inte muskelbyggartränaren heller, tränar mest för mina axlar och ryggs skull 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

nej asså menar att när jag har vilodag så tränar jag inte (obviously) men det är också att när jag ska dricka då ska det vara under just vilodagen

men kalla det vad du vill du

Ah okey, är inte muskelbyggartränaren heller, tränar mest för mina axlar och ryggs skull 🙂


   
SvaraCitera

Colour Television:

Ah okey, är inte muskelbyggartränaren heller, tränar mest för mina axlar och ryggs skull 🙂

det räcker med att du säger muskelbyggare

nej men är väl bra att man håller igång, dock ska man ju helst se kroppsbygge som en livsstil istället för att bara discoträna för att kunna hävda sig

och mitt tips till dig, oavsett ditt syfte med träningen, försök köra allting (ja även benen) för proportionernas skull och för att undvika eventuella skador i framtiden


   
SvaraCitera

Brukar låta bli att dricka de dagar jag tränat. Tror inte att ett glas hade spelat så stor roll.. Låt bara bli att dricka stora mängder så lär det inte vara något problem.

the savior:

och mitt tips till dig, oavsett ditt syfte med träningen, försök köra allting (ja även benen) för proportionernas skull och för att undvika eventuella skador i framtiden

Sticker in huvudet lite här och håller med om detta, är ett gott tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

och mitt tips till dig, oavsett ditt syfte med träningen, försök köra allting (ja även benen) för proportionernas skull och för att undvika eventuella skador i framtiden

Tack för tipset, tränar allt faktiskt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

och mitt tips till dig, oavsett ditt syfte med träningen, försök köra allting (ja även benen) för proportionernas skull och för att undvika eventuella skador i framtiden

Tack för tipset, tränar allt faktiskt 🙂


   
SvaraCitera