Aviseringar
Rensa alla

Dricker ni mycket vatten nu när det är såhär varmt nu?


Jag har i alla mina dagar druckit extremt lite enligt migsjälv iallafall. Jag drack aldrig vanligt vatten, den vätskan jag fick i mig var ifrån mat och någon läsk ibland. Men nu sedan två veckor tillbaka har jag druckit mycket och jag märker att jag är mindre trött samt en stor friskare förändring i huden. Om man säger..
Hursomhelst, vatten är bra, dricker det, men inte pga varmare just nu.


   
SvaraCitera
seasaw

nej :C riktigt dålig på att dricka


   
SvaraCitera
oscar.

Dricker alltid mycket vatten oavsett om det är vår, sommar, höst eller vinter. 🙂


   
SvaraCitera

vatten med is+citron är typ min bästa vän. Att vatten kan bli så jävla gott med lite hjälp är nice


   
SvaraCitera

Dricker när jag är törstig


   
SvaraCitera

Dricker aldrig rent vatten utan enbart saft (min favvosaft är Bob svartvinbärssaft, hallonsaft och jordgubbssaft på 0,95 liters flaska) samt mängder med kaffe.

I måndags och tisdags hade vi uppåt 30 grader i skuggan men idag är det bara drygt 15 grader i den friska nordliga vinden. 

Undrar det var var högsommaren 2016 som just varit.  Rodnar


   
SvaraCitera

stoner: Undrar det var var högsommaren 2016 som just varit.

neeeeeeeeeej. d här var bara början

chansar på 30 grader hela juli 


   
SvaraCitera

S3ON: neeeeeeeeeej. d här var bara början

chansar på 30 grader hela juli

Jo, det tror väl jag också. Vi lär säkert få en dundersommar i år eftersom vi inte hade några höstregn och ingen vinter heller för den delen.

Det märkliga var att för en dryg vecka sedan så vräkte snöblandat regn ner och dagen därpå vräkte ärtstora hagel ner med dagstemp runt nollan och några dagar senare är det högsommar med skuggtemperaturer på uppåt 30 grader. Och idag är det bara 15 grader och kraftig svinkall nordvind. Så vi har haft kraftiga svängningar i vädret sista halvåret.


   
SvaraCitera

stoner: kraftiga svängningar

ingen åska thooo, älskar åska <3


   
SvaraCitera

S3ON: ingen åska thooo, älskar åska <3

Glöm inte bara bort den förödelse blixtnedslag kan förorsaka. Hur många bostäder och bondgårdar... människor och djur blir inte innebrända varje sommar just p gr av blixtnedslag. Men visst - det kan vara häftigt och titta på nattetid på långt avstånd... men förödelsen är ändå ett faktum.  Gråter


   
SvaraCitera

stoner:

Glöm inte bara bort den förödelse blixtnedslag kan förorsaka. Hur många bostäder och bondgårdar... människor och djur blir inte innebrända varje sommar just p gr av blixtnedslag. Men visst - det kan vara häftigt och titta på nattetid på långt avstånd... men förödelsen är ändå ett faktum.  Gråter

spänn av för fan


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ja men inte mer än vad som behövs. 


   
SvaraCitera