Aviseringar
Rensa alla

Drinkar?


Ämnesstartare

Hallå alla. c:

Nu är det så, att jag kommer ha FF hela kvällen/natten, och pga av diverse skit och elände som hänt den senaste tiden, och eftersom jag hört att alkohol ska tydligen vara bra stress-lösare, så hade jag tänkt att dricka lite.
(Och nej, jag orkar inte prata med någon, för ärligt, det finns inget att göra i situationen jag är i just nu, förutom att försöka glömma allt för en stund och bara finnas.)

Problemet är, jag gillar inte sprit och sånt rakt upponer, jag tycker faktiskt smaken på det mesta är ganska avskyvärd.
Men, det går ju att blanda drinkar! Fast, problem igen, jag kan inga.

Pappa har följande drycker i sitt skåp (ännu ett problem, han har inte mycket):
Halv-full "William Grant's Whisky" (43%)
-ll- "Aslanov Vodka" (40%)
-ll- "Hansen Präsident Rum" (42%)

Sen har jag möjlighet att springa till coop och köpa nå virke och grejs. Jag har tyvärr inga "kontakter" som jag kan köpa ut från (under 18 lol), och jag vet heller inte hur man får tag på såna. :c

Jag har aldrig riktigt druckit, som högst en lätt cider. Så gärna inget allt för starkt. Men jag hade planerat att bli riktigt stupfull.

Kan ni hjälpa mej? [bigcheers]


   
Citera

vodka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar din avatar. [blush]


   
SvaraCitera

Super_Steve:

-ll- "Aslanov Vodka" (40%)

Kör på den. Vilket som är mest lättdrucket är individuellt men den där ger nog minst bakfylla.
Blanda med läsk/saft/jos eller drick rent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kör på den. Vilket som är mest lättdrucket är individuellt men den där ger nog minst bakfylla.
Blanda med läsk/saft/jos eller drick rent.

Okej, tackar för tipset. (:

Robbin:

Gillar din avatar. [blush]

Gillar din signatur. [blush]


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Super_Steve:

Gillar din signatur. [blush]

Din är coolare. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En Persbergare: Tre delar näsblod, en del vodka.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera