Aviseringar
Rensa alla

Driver han med mig?


Ämnesstartare

Asså det är en kille i min skola som började i min paralellklass för typ ett halvår sedan och vi har gemensam matte men pratar inte så mycket i vanliga fall... och så nu efter sommarlovet har han typ börjat säga hej så fort vi möts/så fort han ser mig och ibland skriker han över hela korridoren... Sedan brukar han gå fram och typ fråga hur är läget ibland... Det här kanske är jag som överanylyserar men hörde även när han ropade till en annan tjej som går i min klass... Dold text: Nu undrar jag bara - vad får ni för intryck - tror ni att han bara driver med mig eller att han faktiskt kan vara intresserad?

Jag vet inte själv vad jag känner för honom - han kanske är lite söt men är inte säker på mina känslor... och sedan undrar jag om det inte bara är att han visar typ "uppskattning" av mig och mina kompisar är dessutom lite avundsjuka har de sagt eftersom DE tycker han är sjukt snygg... så vet inte riktigt...

Låter säkert helt patetisk men behöver ändå några råd som får mig att se klart på det hela...[tard]


   
Citera
Ämnesstartare

du får väll fråga honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whitesound:

när han ropade till en annan tjej som går i min klass.

han verkar va ett otroget svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whitesound:

Dold text: Nu undrar jag bara - vad får ni för intryck - tror ni att han bara driver med mig eller att han faktiskt kan vara intresserad?

Oj, råkade visst trycka på något så en del av texten blev "dold" men antingen får ni markera texten när ni ska läsa det avsnittet eller så kan ni läsa här... det stod:

Nu undrar jag bara - vad får ni för intryck - tror ni att han bara driver med mig eller att han faktiskt kan vara intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du får väll fråga honom

Men tycker det är lite jobbigt att visa sig som "svag" ifall det bara är det han vill få mig att verka.. oj det där blev ett konstigt svar men hoppas du förstår 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakalaka:

han verkar va ett otroget svin

Haha okej kanske det [wink]


   
SvaraCitera

Whitesound:

Men tycker det är lite jobbigt att visa sig som "svag"

Ta det lugnt, alla vet ändå att tjejer är svaga på alla sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whitesound:

är det han vill få mig att verka.. oj det där blev ett konstigt svar men hoppas du förstår 😉

grattis då finns det inget du kan göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske vill lära känna dig


   
SvaraCitera
njsbo

Vad ropade han, jag kan ej se dold text :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar osäkerheten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken jävla player!!!!! ställ honom mot väggen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Ta det lugnt, alla vet ändå att tjejer är svaga på alla sätt.

ursäkta? kan jag faktiskt inte riktigt hålla med om :O
vi tjejer är tex. inte hälften så svaga som ni killar är för grupptryck, vi är inte heller sådana som ni är , att ni hela tiden måste visa er coola liksom :O


   
SvaraCitera

SWAGGER:

vi tjejer är tex. inte hälften så svaga som ni killar är för grupptryck

Håller inte med, så fort någon populär tjej använder ett visst klädesplagg eller ett visst smink ska resten följa efter.
Killarna är likadana. Jävla ungdomar [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, det jag menade var också att om en kille i ett gäng tex. börjar snusa , då måste resten också göra det bara för att bevisa någonting? helt sjukt egentligen ;S

att killarna i våran skola snusar tycker dock vi tjejer inte är någonting annat än äckligt! :O


   
SvaraCitera