Aviseringar
Rensa alla

Driver han med mig?


njsbo

SWAGGER:

en kille i ett gäng tex. börjar snusa , då måste resten också göra det bara för att bevisa någonting?

Oj, var bor du nånstans? [surprised]


   
SvaraCitera

Whitesound:

Jag vet inte själv vad jag känner för honom

Vänta och se hur det utvecklar sig, det verkar ändra sig lite hit och dit, dag som dag. Om ni inte hinner säga något vettigt till varandra eller umgås, kommer du förmodligen att fortsätta vara lika osäker på dina känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njsbo:

Vad ropade han, jag kan ej se dold text :/

haha! Puss!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWAGGER:

då måste resten också göra det bara för att bevisa någonting? helt sjukt egentligen ;S

Amboshed:

Håller inte med, så fort någon populär tjej använder ett visst klädesplagg eller ett visst smink ska resten följa efter.

SWAGGER:

vi tjejer är tex. inte hälften så svaga som ni killar är för grupptryck, vi är inte heller sådana som ni är , att ni hela tiden måste visa er coola liksom

Om ni ej är medvetna om det så är människor kapabla till eget ta initiativ och ej enbart efterföljer personerna i dess omgivning. Givetvis finns det personer vilket finner säkerhet i att utseendemässigt följa fotspåren hos dem runt om dem. Men det låter enbart lustigt att generalisera så som ni gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njsbo:

Oj, var bor du nånstans? [surprised]

jag bor i Jönköping [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Ta det lugnt, alla vet ändå att tjejer är svaga på alla sätt.

ta det lugnt, alla vet ändå att du är en tjej på alla sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan göra dig en tjänst. PM:a hans nummer så ska jag fråga. [smile]


   
SvaraCitera

upponer:

ta det lugnt, alla vet ändå att du är en tjej på alla sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

jodå lilla gumman, inget stress..[no-no]


   
SvaraCitera

Ja det kan du nog försöka bedöma lite med tonen på rösten, och om han är normal på beteendet just då. Eller har mer den där "försöka driva, skojja" uppsynen på sig.

Skulle egentligen behöva se det med egna ögon, eftersom att jag har sett många tjejer falla offer och trott att killar som egentligen driver med dem egentligen skulle gilla dem.

Men haha, om han bara säger "hej",(Tilx.) kanske inte driv då. Om han docksäger hej och sedan lägger till ditt namn, ja. Där har du svaret.


   
SvaraCitera