Aviseringar
Rensa alla

Drömde nåt som hände sen


Ämnesstartare

Drömde en dröm om en fest jag hade at my place och det droppade in mer och mer strangers. Träffade en kille på festen som... LA TILL MIG PÅ FB IDAG??? På riktigt?

Har ni drömt nåt om folk ni inte känner/saker som ni inte kunnat förutse som sen händer???????


   
Citera

ja


   
SvaraCitera
Paseo

ja jag drömde en natt min mormor va på sin egen begravning
o eftersom mormor va hela livet då ringde jag upprörd till mormor när jag vaknade o frågade om allt va ok, det var det.

sen fick vi reda på att hon hade cancer några veckor senare ba [sad] i hela lungorna plus vatten i lungorna. så dog hon 6 månader senare.

min gosemormor [love][love][love]


   
SvaraCitera

Paseo:

min gosemormor

:'(
beklagar


   
SvaraCitera
Paseo

the savior:

:'(beklagar

tack [sad][love]

beklagar den sorgliga stämningen som blev i din coola tråd elverpigen, det behövs inte va sorgligt pga det va 3 år sedan nu mmm


   
SvaraCitera

Inte för att vara sådana men tänk alla gånger du inte drömmer något som sedan händer, du drömde väl antagligen om honom också pga att det är rätt nyligen han cirkulerar i utkanten av ditt liv?

Menar du att det är övernaturligt på något vis?


   
SvaraCitera

när är lika kass i drömmar om i verkligheten.


   
SvaraCitera

det jag drömt alldeles för länge tycks aldrig bli sant hur nära det än kan verka

but it will...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Inte för att vara sådana men tänk alla gånger du inte drömmer något som sedan händer, du drömde väl antagligen om honom också pga att det är rätt nyligen han cirkulerar i utkanten av ditt liv? Menar du att det är övernaturligt på något vis?

Jag har aldrig sett eller träffat människan tidigare. Sen idag ba vemfan är det här nyrå, klickade, såg killen jag drömde om. Wierd stuff, ja


   
SvaraCitera

elverpigen:

Jag har aldrig sett eller träffat människan tidigare. Sen idag ba vemfan är det här nyrå, klickade, såg killen jag drömde om. Wierd stuff, ja

Jo alla ansikten man ser i drömmar har man någon gång sett, medvetet eller "omedvetet" folk på stan eller så.

(det är faktiskt sant!)


   
SvaraCitera

Nupe. Not Yet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Jo alla ansikten man ser i drömmar har man någon gång sett, medvetet eller "omedvetet" folk på stan eller så.(det är faktiskt sant!)

Nä för jag kan ju inte ha mediala förmågor lol


   
SvaraCitera

Ja det har hänt. Det känns ganska konstigt när det inträffar.


   
SvaraCitera

elverpigen:

Nä för jag kan ju inte ha mediala förmågor lol

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Va?

Vad är det du inte förstår
Om jag sett denna människa var det senast i februari i år, antagligen ännu längre sen. Ta din "fakta" och... Styrk den med källor eller nåt :))

Drömde om en zombie med tre tandrader, betyder det att jag sett en sån irl? :))


   
SvaraCitera