Aviseringar
Rensa alla

Drömde om att jag knäade min lärare mellan benen


shatter: njae, jag vet inte... inte de mest abstrakta iaf. Drömmar är ju ofta baserade på saker som man inte hunnit tänka igenom under dan. antagligen 😛

Har ni varit fiender länge eller? Isåfall kan det väl kännas logiskt, att du på nåt sätt tar ut känslorna mot honom och då genom dröm. Hm, jo det har du rätt i. Fast inte alltid! Ibland är ju drömmarna väldigt logiska och kan handla om saker man tänkt igenom eller har stenkoll på. 

Prova gör nåt annat busigt mot honom! Så han inte vet att det är du Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Har ni varit fiender länge eller? Isåfall kan det väl kännas logiskt, att du på nåt sätt tar ut känslorna mot honom och då genom dröm. Hm, jo det har du rätt i. Fast inte alltid! Ibland är ju drömmarna väldigt logiska och kan handla om saker man tänkt igenom eller har stenkoll på. 

Prova gör nåt annat busigt mot honom! Så han inte vet att det är du Glad

a. nä, inte alltid, bara oftast 😛
jag kan hnm en trasig polkagris idag, räknas det? 


   
SvaraCitera

shatter: a. nä, inte alltid, bara oftast 😛
jag kan hnm en trasig polkagris idag, räknas det?

Haha, okej. Lite svårt att förstå men ska försöka ta mig igenom det!

Håller med om att det är så oftast men inte alltid som sagt, kan nog tro att detta var en sån gång då det blev ett undantag. Heller så betydde drömmen inget alls. Bara en go dröm liksom 🙂

Oj, glömde det med polkagris! Vad gjorde du med den, svenskan där är inte på topp alltså Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, okej. Lite svårt att förstå men ska försöka ta mig igenom det!

Håller med om att det är så oftast men inte alltid som sagt, kan nog tro att detta var en sån gång då det blev ett undantag. Heller så betydde drömmen inget alls. Bara en go dröm liksom 🙂

Oj, glömde det med polkagris! Vad gjorde du med den, svenskan där är inte på topp alltså Galen

jag har ordnat ett litet "sale" på skolan där man kan köpa en polkagris från mig eller någon annan i min lilla grupp sen levererar vi dem och självklart går vissa sönder, men det ligger i plast så brukar skita i det och leverera ändå och byta till dem som klagar. Iaf så valde jag med meningen en sprucken till honom (en elev hade köpt den till hnm)


   
SvaraCitera

shatter: jag har ordnat ett litet "sale" på skolan där man kan köpa en polkagris från mig eller någon annan i min lilla grupp sen levererar vi dem och självklart går vissa sönder, men det ligger i plast så brukar skita i det och leverera ändå och byta till dem som klagar. Iaf så valde jag med meningen en sprucken till honom (en elev hade köpt den till hnm)

Hahaha, det var badass Tumme upp fast antar att det räknas om du känner att det gör det 🙂 Jag tänkte kanske på något lite mer busigt Galen

Längesen jag åt polkagris förresten. Bygger du/ni dem själva?


   
SvaraCitera

jag drömde om marsvin


   
SvaraCitera

FNÖ: jag drömde om marsvin

Fnö!!!


   
SvaraCitera