Aviseringar
Rensa alla

drömde om djävulen


Ämnesstartare

i natt drömde jag en väldig konstig dröm som sedan blev till en ganska obehaglig dröm. Jag drömde att vi hade katter hemma och att de hela tiden fräste åt mig och på något sätt visste jag att jag var omringad av "ond  närvaro" sedan kommer jag ihåg att jag började gråta men plötsligt började djävulen (som jag då i drömmen kallade för Lucifer?!) och hans röst var så len och vacker och det var jätte konstigt. Jag minns sedan att jag lydde honom men jag minns inte vad jag gjorde, och när jag vaknade kunde jag bara inte sluta tänka på den rösten. Den var så vacker att jag tror jag håller på att bli djävulsdyrkare (ok lite överdrivet) men ändå
vad betyder denna dröm
har någon drömt något likande?


   
Citera

Cool


   
SvaraCitera

ja domedagen är ju snart här. 2023 kommer jesus och ger oss evigt liv eller om det var att han dödar oss alla, kommer inte ihåg vilket. det berätta en 30 årig överkristen örebroare till mig iaf så får väl lita på han då Tumme upp


   
SvaraCitera

drömde liknande men att greta var svin arg på mig för att jag körde en pickup från malmö till stockholm


   
SvaraCitera

sluta titta på bdsm och lek inte med katter Glatt skålande


   
SvaraCitera

dahlbear: ja domedagen är ju snart här. 2023 kommer jesus och ger oss evigt liv eller om det var att han dödar oss alla, kommer inte ihåg vilket. det berätta en 30 årig överkristen örebroare till mig iaf så får väl lita på han då Tumme upp

Det betvivlar jag eftersom jag ska åka på Olympiska sommarspelen (OS) 2024 som kommer att hållas den 2–18 augusti 2024 i Paris i Frankrike.  Tumme upp  Tumme upp


   
SvaraCitera

stoner:

Det betvivlar jag eftersom jag ska åka på Olympiska sommarspelen (OS) 2024 som kommer att hållas den 2–18 augusti 2024 i Paris i Frankrike.  Tumme upp  Tumme upp

jarå jarå och elon musk vill uppkoppla våra hjärnor till minecraft, i september släpper vi fria alla aliens i area 51, 2050 kommer det finnas tidsmaskiner och svävande fordon. men jag har dåliga nyheter, religion inblandad också

nä jag är inte dum jag tar bara saker väldigt sarkastiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
sluta titta på bdsm och lek inte med katter Glatt skålande

omg passade nyss en katt så det var nog därför den var med i drömen


   
SvaraCitera

dahlbear: jarå jarå och elon musk vill uppkoppla våra hjärnor till minecraft, i september släpper vi fria alla aliens i area 51, 2050 kommer det finnas tidsmaskiner och svävande fordon. men jag har dåliga nyheter, religion inblandad också

nä jag är inte dum jag tar bara saker väldigt sarkastiskt

Guds existens för eller emot ligger väl ungefär på 50/50. Dvs i klarhet vi kan varken bevisa Guds existens eller Guds icke existens.

Religion däremot har inget med Gud att göra utan något som vissa penningkåta individer har utnyttjat i Guds namn för att kunna styra och manipulera människan. Hade vi inte haft religion och dess religionsutövare och den makt som dessa religionsutövare försöker och lyckas manipulera andra troende med så hade jorden sett helt annorlunda ut.

Jag är däremot INTE sarkastisk... snarare realistisk. Cool


   
SvaraCitera

stoner:

Guds existens för eller emot ligger väl ungefär på 50/50. Dvs i klarhet vi kan varken bevisa Guds existens eller Guds icke existens.

Religion däremot har inget med Gud att göra utan något som vissa penningkåta individer har utnyttjat i Guds namn för att kunna styra och manipulera människan. Hade vi inte haft religion och dess religionsutövare och den makt som dessa religionsutövare försöker och lyckas manipulera andra troende med så hade jorden sett helt annorlunda ut.

Jag är däremot INTE sarkastisk... snarare realistisk. Cool

jag vet inte allt om gud och satan jag är ju ateist men jovisst hade det sett annorlunda ut iaf. hade kännts friare för borna i medeltiden men tråkigt att inte kunna använda fan helvete jävlar och gud förbannat FÖR ATT DET INTE FINNS men clout till attans bananer som finns som ersättning


   
SvaraCitera

dahlbear: jag vet inte allt om gud och satan jag är ju ateist men jovisst hade det sett annorlunda ut iaf. hade kännts friare för borna i medeltiden men tråkigt att inte kunna använda fan helvete jävlar och gud förbannat FÖR ATT DET INTE FINNS men clout till attans bananer som finns som ersättning

Men om du är ateist som du säger... tror du på att universum uppstått genom "the big bang"? Och i så fall... vem kickade igång the big bang?

Jag vet... om inte världens mest kunniga forskare har svaret hur ska då en medlem på UM ha svaret. Mycket glad


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

stoner: 9
Men om du är ateist som du säger... tror du på att universum uppstått genom "the big bang"? Och i så fall... vem kickade igång the big bang?

Jag vet... om inte världens mest kunniga forskare har svaret hur ska då en medlem på UM ha svaret. Mycket glad

Världens mest kunniga är Rickard Olsson för mig. Roligare att göra frågor än och svara dem.


   
SvaraCitera

Jag är rädd för djävulen efter vi skrev om fauner och och såg Narnia. Usch, fy och bläh. 


   
SvaraCitera

stoner:

Men om du är ateist som du säger... tror du på att universum uppstått genom "the big bang"? Och i så fall... vem kickade igång the big bang?

Jag vet... om inte världens mest kunniga forskare har svaret hur ska då en medlem på UM ha svaret. Mycket glad

ja hur annars skulle vår galax finnas? vad jag kommer ihåg från skolan så var det nå partiklar som krascha in i varandra och skapade någon slags explosion som bildade sten och det. tror knappast en trollkar sittandes bland molnen hitta på grejen med liv. sådeså


   
SvaraCitera