Aviseringar
Rensa alla

Drömhuset


Ämnesstartare

isola: kan bero på sol och lek från barn/djur också iof

Jahaa, sånadär döda plättar. Det är väl inget som är särskilt svårt att fixa till själv?

Learix:
Kan man hyra den över sommaren?Söt

Tror inte d Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morfar ginko:
jag har redan min drömkåk som jag byggt tillsammans med mina söner och deras tårar

Vad fint!


   
SvaraCitera

Kikar ibland, dock inte på hus då jag är mer av en lägenhetsmänniska. Jag har vuxit upp i hus och vet därför hur jävla mycket jobb det är. Galen


   
SvaraCitera
Exner

isola:
kollade villor häromkring och ba njää alla sovrum på övre plan,

?

Så ska det ju vara. Man är ingen sosse, direkt.


   
SvaraCitera

ser ut som mina föräldrars sommarstuga

fattar inte hur man vill bo så :s 


   
SvaraCitera

vill bo på rivieran, nära monaco Rodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ser ut som mina föräldrars sommarstuga

fattar inte hur man vill bo så :s 

Skönt att inte bli störd av grannar och förbipasserande Söt Fint med skog och nära till sjö också!!

Buddah: Jag har vuxit upp i hus och vet därför hur jävla mycket jobb det är. Galen

Ja, det är ju en del. Men då kan man iallafall försöka köpa ett hus där inte allt måste fixas direkt Rodnar


   
SvaraCitera

Tigerdrottningen: Ja, det är ju en del. Men då kan man iallafall försöka köpa ett hus där inte allt måste fixas direkt

Även om du köper ett hus som är helt färdigt så är det alltid något som måste fixas. Gräs måste klippas, rabatter rensas, löv krattas etc. etc. 

Jag vill inte att mitt hem skall vara en tidsslukare, jag vill kunna leva bara. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Även om du köpet ett hus som är helt färdigt så är det alltid något som måste fixas. Gräs måste klippas, rabatter rensas, löv krattas etc. etc.

Jo, det är klart Söt Det är Robin som övertygat mig om att hus är bättre än lägenhet, så räknar med att han kommer sköta det där Party


   
SvaraCitera

Exner:

?

Så ska det ju vara. Man är ingen sosse, direkt.

Inte alla sovrumIcke! måste finans ett på nedre botten också, som i äldre villor med egen ingång och litet sovrum nära köket för tjänstefolkets räkning.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

Inte alla sovrumIcke! måste finans ett på nedre botten också, som i äldre villor med egen ingång och litet sovrum nära köket för tjänstefolkets räkning.

Om jungfrukammaren finns kvar, ger jag dig förstås rätt.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Fantastiskt

Här har du din nya favorittråd. 

Tigerdrottningen: Är det några fler här som brukar göra samma sak?

Jaaaaa, ständigt Gråter i perioder så gör jag det dagligen.. 


   
SvaraCitera

Jag är inget för de där småhusen, stora hus ska det vara 🙂 runt eller över 200 kvadratmeter


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Jag är inget för de där småhusen, stora hus ska det vara 🙂 runt eller över 200 kvadratmeter

mkt att städa och underhålla


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

isola:

mkt att städa och underhålla

.. men det är ju det man har Juanita(som för övrigt bor under diskbänken) till..? Skeptisk


   
SvaraCitera