Aviseringar
Rensa alla

Drömma mindre


Ämnesstartare

Hejsan kära UM-are. Jag har på den senaste tiden börjat drömma väldigt, väldigt mycket och kommer även ihåg drömmarna ganska detaljrikt. Detta gör att jag blandar ihop drömminnen med faktiska minnen.

Eftersom jag även vaknar ett flertal gånger och t.ex. letar efter grodorna i sängen och på kroppen så gör detta att min sömn blir väldigt upphackad.

Jag vill veta om det finns något sätt att förhindra detta drömmande och/eller varför jag drömmer så mycket.

Skulle ni kunna komma med svaren på detta? Tack.

HEJSAN MODERATOR, OM DU EJ ORKAR LÄSA SÅ INFORMERAR DENNA TEXT OM ATT DETTA EJ ÄR ETT INLÄGG SOM KAN PLACERAS I DRÖMTRÅDEN.
[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

sluta ta Cocillana?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, gör också så i perioder.
Vet inte hur man blir av med det egentligen.
Brukar drömma mer detaljrikt och färgstarkt när jag är stressad/mår dåligt. Kanske det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förut drömde jag om elefanter, nu om råttor. Relaterat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

sluta ta Cocillana?

Tar ej!

sötnos:

Brukar drömma mer detaljrikt och färgstarkt när jag är stressad/mår dåligt. Kanske det?

Hm, möjligtvis.

köttfärssås:

förut drömde jag om elefanter, nu om råttor. Relaterat?

Kan det säkert vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömmer också mer nuförtiden. kanske beror på vintern


   
SvaraCitera
blum
 blum

Gjorde en sån här tråd en gång, men jag fick ingen vidare hjälp 🙁
Antar att man får leva med det, men det suger verkligen. Speciellt när jag drömmer så jävla vidriga grejer jämt. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Antar att man får leva med det, men det suger verkligen. Speciellt när jag drömmer så jävla vidriga grejer jämt.

Vänta nu, försvinner det ej? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Detta gör att jag blandar ihop drömminnen med faktiska minnen.

Åååh! Detta är så jävla hemskt. Hade så typ hela sommaren. Så jävla jobbigt.

Gick flera morgnar och undrade hur jag skulle dumpa min flickvän igen [sad] Och en massa andra dumma saker...[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Gick flera morgnar och undrade hur jag skulle dumpa min flickvän igen Och en massa andra dumma saker...

[sad]


   
SvaraCitera

Det är en källa till inspiration!


   
SvaraCitera

Har även varit med om detta. Det upphörde bara med tiden i mitt fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

[sad]

Gick en hel dag och trodde jag strulade med en tjej på en fest [blush] (Detta var alltså efter jag druckit kvällen innan). Var helt stirrig och försökte diskret luska ut om folk visste om det eller inte, tills jag läste på hennes FB att hon inte ens varit ute [cute]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Idoufe:

Vänta nu, försvinner det ej?

Inte för mig i alla fall, jag minns detaljerade drömmar från i princip varje natt. Har sluppit våldtäkter och äckel ett tag nu åtminstone [y]


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Har även varit med om detta. Det upphörde bara med tiden i mitt fall.


   
SvaraCitera