Aviseringar
Rensa alla

drömmar som sedan blivit sanna?


Ämnesstartare

Har ni någonsin haft en dröm som kännts verklig o som senare blivit verklig? Det har hänt mig iaf.. För några år sedan drömmde jag att jag stod framför några grottor, i sommras hände det, jag visste ju inte vart det stället låg men jag var med morsan o gick i en gammal stad huggen i sten, stora grottor osv, hela vägen när jag gick så kändes det välbekant men inte förrän jag stod o tittade där jag tittade i drömmen mindes jag det, var typ asläskigt för där jag stod o sedan när jag gick in i ett av grottorna o tittade mot den konstiga färgerna på stenarna allt det hände i min dröm, förra året drömmde jag om en skola där alla prata o ja förstod 0 igår gick ja igenom det i min dröm o jag mindes igen. Nu när jag låg o sov (precis vaknat ur drömmen) så drömde jag om att jag inte längre kunde kontrollera mig i skolan och gjorde något riktigt dumt, 

har det hänt någon något sånt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har drömt om Människor som jag senare har träffat även om olyckor& katastrofer som har har hänt I Världen . Liksom liksom WTF ? någon vecka senare så  står det i Nyheterna om det 🙂 


   
SvaraCitera
reben

1 gång när ja va typ 7 år drömde jag att jag fick en leksak dagen efter övertalade jag pappa att köpa en sån


   
SvaraCitera
mynona

Ja jag får oupphörligt deja vu i mina drömmar. När saker sker i verkligheten minns jag att jag tidigare har drömt om dem. Vad förklaringen till det är bryr jag mig inte om, men det är ett faktum. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer väldigt ofta att jag känner igen mig på ställen och känner att jag träffat personer innan som jag egentligen aldrig sett innan. Sen har många drömmar slagit in..men det är typ drömmar som är ganska "ospektakulära"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att mormor välte utan hjälm när hon cyklade, vet ej varför jag drömde det just då eftersom jag ej sett henne cykla på typ 10 år. 

Två dagar efter så fick hon blodtrycksfall när hon och min kusin handlade och hon föll rakt ned i stengolvet med bakhuvudet först -> illfart till sjukhuset -> blödning i hjärnan -> semester på obestämd tid och under mark. 

Huvudskada var iaf gemensamt :s 


   
SvaraCitera