Aviseringar
Rensa alla

Drömmer att han lämnar mig


Ämnesstartare

Jag drömmer väldigt ofta att min pojkvän lämnar mig eller försvinner och jag vaknar alltid av att jag gråter och det skär i mitt hjärta känns det som, har dessa drömmar en- två gånger i veckan minst! 

I övrigt har jag och min pojkvän ett bra förhållande och bråk uppstår nästan aldrig, är det någon som vet va dessa drömmar beror på och betyder?Ledsen


   
Citera

Det låter bara som att det kanske är något du oroar dig för, och därför drömmer du om det.

Det bästa är nog att inte försöka överanalysera drömmarna, drömmar är drömmar, de kommer troligtvis gå över snart! 


   
SvaraCitera
mynona

Vill du ha en ickerationell tolkning så hävdar min drömtydarbok att drömmar ofta illustrerar motsatsen till vad som faktiskt ska hända


   
SvaraCitera

Man drömmer ofta om det som oroar en och det man inte vill ska hända. 

Överanalysera inte dina drömmar. 
Det finns dröm tydar böcker men det är inte alltid det men drömmer om finns med i dom. Plus att det som står inte alls kan stämma in på dig. 

Så du ska nog bara njuta av att vara med din kille Hjärta
Är han hemma med när du vaknar kan du ju krypa ner närmare han och verkligen känna att han är kvar hos dig Glad


   
SvaraCitera

Det är bara en dröm. Det är inga tecken på något mer än precis vad du tror att det är tecken på - att du är rädd att han ska lämna dig för du tycker om honom.


   
SvaraCitera

Du ba drömmer skit i det o lev 


   
SvaraCitera

Det du drömt om är vad din hjärna har registrest under dan eller snarare att du drömmer om något som kan hända och man blir förberädd på det. En dröm behöver inte vara sann men den behöver inte heller vara osann.

Det jag hör från ert förhållande låter det väldigt bra så du behöver inte vara orolig Blink

Säg till honom vad du tycker och berätt för honom om din dröm och att du blev högst förtvivlad och visa din kärlek till honom ska det gå bra så Hjärta


   
SvaraCitera