Aviseringar
Rensa alla

Drömmer att pojkvän är otrogen


Ämnesstartare

Ja, jag har dålig självkänsla och är svartsjuk då sätter det igång, jag överdriver och oroar mig...
Men att min pojkvän skulle vara otrogen, aldrig, han är själv väldigt svartsjuk, får knappt gå på balen,han är rädd att jag ska vara med någon annan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har dålig självkänsla och är svartsjuk då sätter det igång, jag överdriver och oroar mig...
Men att min pojkvän skulle vara otrogen, aldrig, han är själv väldigt svartsjuk, får knappt gå på balen,han är rädd att jag ska vara med någon annan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni båda måste jobba som fan på eran svartsjuka, man måste kunna lita på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativebina:

Ja, men han är inte som alla andra killar..

så säger alla...

alternativebina:

Ja, jag har dålig självkänsla och är svartsjuk då sätter det igång, jag överdriver och oroar mig...
Men att min pojkvän skulle vara otrogen, aldrig, han är själv väldigt svartsjuk, får knappt gå på balen,han är rädd att jag ska vara med någon annan..

det låter som att han får dig att ta ut det här på dig själv! du måste stå emot de känslorna, det är en härskarteknik!!! DU ska inte må dåligt för att HAN gör fel. låt honom inte trycka ner dig!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

d

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

[zzz]

va äre med dig da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

va äre med dig da?

Sluta driv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Sluta driv.

[love][sad] förlåt [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ni gå på toa utan varandra? Tänk om Maurice lägger en kabel som påminner om hans ex. 🙁

Dold text: Jobba på er svartsjuka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag försöker jobba på min svartsjuka och det är bara jag som visar den, min pojkvän visar aldrig det...på samma sätt som vi tjejer kanske gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har aldrig problem i vardagen, allting är perfekt, det är bara jag som nojjar ibland när vi inte är, därför tycker jag det är konstigt att jag drömmer nästan varje natt att han är otrogen...xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är egentligen fel på mig, jag oroar mig för mycket då dyker min svartsjuka upp, allt ligger i min självkänsla/självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är egentligen fel på mig, jag oroar mig för mycket då dyker min svartsjuka upp, allt ligger i min självkänsla/självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativebina:

och det är bara jag som visar den, min pojkvän visar aldrig det...på samma sätt som vi tjejer kanske gör.

Svartsjuka har ingenting med kön att göra. Känner du att du inte har anledning att misstro din pojkvän så strunta i drömmarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men drömmarna kommer ju ändå, blir ju snopen själv varje gång jag vaknar och har drömt om det 🙁


   
SvaraCitera