Aviseringar
Rensa alla

Drömresan


Aruba !, och åka skidor i Alperna värkar riktigt nice. Men sen har jag massa länder till jag vill till så [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York hade varit nice =). Australien var det men är här nu så. mer än 3 veckor innan jag ska åka hem med. Håller med att Antarktis hade varit riktigt coolt, eller typ elds landet


   
SvaraCitera

Tågluffa i Europa en månad [y]


   
SvaraCitera

seychellerna, ooooh [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweptaway:

Tågluffa i Europa en månad

+ New Zealand [smile]


   
SvaraCitera

Bo i england eller typ Omaha eller något i några år eller åka tåg genom östeuropa[blush]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

Bo i england

[y]


   
SvaraCitera

Australiens vildmark och kampa där [smile][y]


   
SvaraCitera

wallin94:

Australiens vildmark och kampa där [smile][y]

Åh ja, jag skulle vilja försöka ett Discovery Survivorman inspirerat grej där jag blir utsläppt i Australiens vildmark och jag måste dricka min egen urin och äta skorpioner.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Åh ja, jag skulle vilja försöka ett Discovery Survivorman inspirerat grej där jag blir utsläppt i Australiens vildmark och jag måste dricka min egen urin och äta skorpioner.

jag vet vad du menar för nåt program,det är ju assfräkt men det är inte 100% sant[wink]det har fått kritik för att han har fått hjälp av dom som filmar och sånt så att det ska bli lättare för han och så är det ju folk som inte vet om det och lurar sig på det[confused]


   
SvaraCitera

Nya Zeeland och australien. [love]


   
SvaraCitera

wallin94:

jag vet vad du menar för nåt program,det är ju assfräkt men det är inte 100% sant[wink]det har fått kritik för att han har fått hjälp av dom som filmar och sånt så att det ska bli lättare för han och så är det ju folk som inte vet om det och lurar sig på det[confused]

Han sätter ju upp sina egna kameror. 😮


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Han sätter ju upp sina egna kameror. 😮

inte vad jag har hört[chocked],då har han folk med sig och sånt som hjälper han med diverse småsaker som kamera och annat[no-no]


   
SvaraCitera

wallin94:

inte vad jag har hört[chocked],då har han folk med sig och sånt som hjälper han med diverse småsaker som kamera och annat[no-no]

Vi pratar nog inte om samma program. Jag tror att du syftar på extrem överlevnad.


   
SvaraCitera

aa,det kanske,då släpper dom te.x av han uppe på en glaciär med bara skider så skulle han ta sig till närmaste stad och det var typ 15 mil lr nåt,det har fått mkt dålig kritik


   
SvaraCitera