Aviseringar
Rensa alla

''drömtjej''


Ämnesstartare

om du fick välja hur din drömtjej skulle se ut hur skulle du beskriva henne då? snäll, omtänksam? arg kanske? 😛


   
Citera
Ämnesetiketter
Hyfs
 Hyfs

Så länge hon gillar den bästa dubbelmonarkin i världen (Österrike-Unger såklart) så är jag glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:
Så länge hon gillar den bästa dubbelmonarkin i världen (Österrike-Unger såklart) så är jag glad.

ett stort fan av dubbelmonarkin alltså? Rodnar


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

agnesberg:

ett stort fan av dubbelmonarkin alltså? Rodnar

Säg mig finns det något bättre än ett land som är skapat av en "kompromiss" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger nog som dom allra flesta "förnuftiga" killar förutsatt att det gäller ett seriöst längre förhållande - snäll, ärlig, trevlig, kärleksfull, trogen och en bra kompis. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:
Jag säger nog som dom allra flesta "förnuftiga" killar förutsatt att det gäller ett seriöst längre förhållande - snäll, ärlig, trevlig, kärleksfull, trogen och en bra kompis. Hjärta

Då skulle jag nog gissa på att du vill ha en tjej från SD? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

Då skulle jag nog gissa på att du vill ha en tjej från SD? Blink

Vad hon har för politiska åsikter lägger jag mig faktiskt inte i. Det gör jag inte med mina nära vänner och kompisar heller för den delen. Eller snarare, bland mina kompisar är faktiskt säkert hälften "vänster" vilket gör att vi kan sitta halva nätterna och snacka politik och ändå garva åt eländet. Ingen av oss är ju politiker utan vi kan ju bara garva åt hur politikerna styr landet.

Jo, en sak o m min drömtjej - hon får INTE VARA MISSBRUKARE (droger eller alkohol!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:

Vad hon har för politiska åsikter lägger jag mig faktiskt inte i. Det gör jag inte med mina nära vänner och kompisar heller för den delen. Eller snarare, bland mina kompisar är faktiskt säkert hälften "vänster" vilket gör att vi kan sitta halva nätterna och snacka politik och ändå garva åt eländet. Ingen av oss är ju politiker utan vi kan ju bara garva åt hur politikerna styr landet.

Jo, en sak o m min drömtjej - hon får INTE VARA MISSBRUKARE (droger eller alkohol!!!)

men om hon är ''missbrukare droger eller alkohol'' men att hon bara inte drabbar dig på något sätt utan är trevlig mot dig oavsett då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

men om hon är ''missbrukare droger eller alkohol'' men att hon bara inte drabbar dig på något sätt utan är trevlig mot dig oavsett då? 

Nej, jag har sett hur förödande alkohol och droger är för människan. Jag har definitivt inget emot att vi kan dricka en öl eller två eller ta ett glas vin eller röka en joint (cannabis) utan jag syftar på MISSBRUK!
Skilj på att "bruka" och att "missbruka". Blink


   
SvaraCitera

Som hon är


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:
Som hon är

Kung


   
SvaraCitera

Som hon är och att hon ser mig bland skuggor och mörker och genuint vill prata med en.


   
SvaraCitera

Jag vet inte om mina åsikter lämpar sig på UM?  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titlover:
Jag vet inte om mina åsikter lämpar sig på UM?  Rodnar

jodå skriv


   
SvaraCitera

agnesberg:

jodå skriv

Till att börja med, varken mitt user ID/användarnamn eller avatar visar vilken typ av tjej som är min drömtjej. Jag "stal" både användarnamn och avatar från ett amerikanskt forum för många år sedan. Rodnar

Men skämt sido, utseendet, åtminstone i en fast relation, är väl egentligen det minst viktiga. Förutsatt att man inte blir mörkrädd när man ser henne. Dvs hon ska se hyfsat snygg ut. Betydligt viktigare är att vi är bra vänner dvs bra kompisar. Att hon ska vara snäll, kärleksfull och vara trogen är väl 100% krav. Dvs hon ska inte under några som helst omständigheter vilja knulla runt när hon är tillsammans med mig. Själv är jag ALLTID 100% trogen i en fast relation.


   
SvaraCitera