Aviseringar
Rensa alla

Drog Info (Hur farligt är det?)


Ämnesstartare

Arthur89:

Ja, det visar ju Mörknäs tydligt i denna tråd..

i jämförelse med dig framstår han som ödmjuk och otroligt trevlig.

Arthur89:

Men jag förstår att du tydligen gillar denne person och gärna vill försvara henne/honom, oavsett situation.

jag tar inte ställning till ifall jag gillar mörknäs eller inte, jag skrev bara att jag anser honom vara sympatisk. i just den här situationen hade personen jag "försvarat" kunnat vara vem som helst, då min poäng klart och tydligt var att du är dryg. det har ingen direkt koppling till vem du är dryg mot.


   
SvaraCitera

iosib:

i jämförelse med dig framstår han som ödmjuk och otroligt trevlig.

Vem är det som är idioten här , kommer in i en tråd där man har en seriös text att diskutera och sedan bara svarar "wall of text" och gör personangrepp direkt efter , patetisk tack.

Jag tycker att fler borde inse detta, alkohol är en av dom värsta drogerna genom historien.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Vem är det som är idioten här , kommer in i en tråd där man har en seriös text att diskutera och sedan bara svarar "wall of text" och gör personangrepp direkt efter , patetisk tack.

jag har aldrig skrivit något som upphöjer mig själv. sedan har jag redan svarat på MINST 5 av de här trådarna. de skapas varje gång någon "ser ljuset" och börjar blazea.

jag röker själv och är fullt medveten om att det är bättre än alkohol, men jag orkar inte längre med de här trådarna. speciellt en där frågeställningen hade gått att skriva på en mening istället för en uppsats.


   
SvaraCitera

iosib:

jag röker själv och är fullt medveten om att det är bättre än alkohol, men jag orkar inte längre med de här trådarna. speciellt en där frågeställningen hade gått att skriva på en mening istället för en uppsats.

Oj, wow - vilken djup insikt du besitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kioskmongo

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Ja, det visar ju Mörknäs tydligt i denna tråd

ser du någon versal begynnelsebokstav i mitt användarnamn? jag ser ingen versal begynnelsebokstav i mitt användarnamn.


   
SvaraCitera

iosib:

ag röker själv och är fullt medveten om att det är bättre än alkohol, men jag orkar inte längre med de här trådarna. speciellt en där frågeställningen hade gått att skriva på en mening istället för en uppsats.

aldrig varit någon som tvingat dig att läsa tråden, men att gå in i trådar och bara förstöra är väll lite onödigt. Jag kan hålla med dig att dom här trådarna börjar bli lite väl jobbiga, att 14 killar som tycker att rökning är stencoolt. Köper bob marley tröjor och drömmer om dreads, ja klart. Men fortfarande så låt dom starta sina trådar, hade varit mkt bättre att bara länka till någon av dom andra trådarna 🙂

Peace out. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök och håll käften för fan.

mörknäs:

kioskmongo.


   
SvaraCitera

mörknäs:

ser du någon versal begynnelsebokstav i mitt användarnamn? jag ser ingen versal begynnelsebokstav i mitt användarnamn.

Spela roll? Men om vi ska vara petiga så skrivs namn med stor bokstav.. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Spela roll? Men om vi ska vara petiga så skrivs namn med stor bokstav.. :p

det är inte ett namn, det är en titel.


   
SvaraCitera

mörknäs:

det är inte ett namn, det är en titel.

Grattis till titeln då [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

så som det är utformat nu så är det ju som skapt för att skapa super-supande varje helg

Hur då?


   
SvaraCitera

Stringburka:

Hur då?

Öppettiderna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Öppettiderna

Men -.-
Hur skulle öppettiderna vara gjorda för super-supande?


   
SvaraCitera

Underbarnet:

(Som ni ser så är alkohol farligare en tex knarket "Cannabis", Och även kaffe, Borde alkhol förbjudas i sverige?)

Visst. Kaffe är äckligt ändå så.

Underbarnet:

(Ska cannabis bli lagligt?)

"Mammaaaa, Olle sparkade bollen genom fönstret. Får jag göra det med?"


   
SvaraCitera