Aviseringar
Rensa alla

Drog man blir aggressiv, våldsam & "oövervinnlig" av.


haha ja, pcp utan tvekan


   
SvaraCitera

iaf om man ska gå på stereotypen


   
SvaraCitera

Monty Cantsin:

Jag har åkt på um-träff och hem igen på den blandningen utan att minans ett jota [blush]

Höhö har även jag tappat massa timmars minne, men tror att jag i princip låg och ålade runt på golvet den tiden [bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag skulle säga tjack från egen erfarenhet. Ens ego övervinner fysiska regler.

Men PCP är det ultimata svaret på denna tråden.
Media har ju även tagit upp en del om PCP det senaste, och även svenzzons vet ju vad det är idag i princip. Fast i manteln som "Badsalt"

En historia:
En vän till mig(Mika) som är uppväxt - levt halva sitt liv i L.A. Delade en lägenhet med en funktionell horsare i Sant Monica. Den här inneboende horsaren brukade experimentera med diverse preparat, allt från psykadeliska droger till centralstimulanta, men skötte jobbet perfekt. Han hade även historia med PCP - Något Mika även har idag.

Den här horsaren hade en dag hollywood-sparkat" upp dörren till lägenheten i endast kallingar med en blick som endast en person som precis sparkat upp en dörr kan ge. Mika hade fattat vinken att horsaren var längre inte den gamla soffliggande toffeln, utan en ådrig dynamit.
Dom få meningarna som gav någon sorts begriplighet yttrades med "Tshirten var för trång, jag kan inte andas"
För att sedan lämna lägenheten igen
Horsaren på 60kg ska även rubbat bort min kära 100kg+ vän rätt enkelt.

Mika var ingen horsare, han rökte knappt på, eftersom han är så ostabil i huvudet.
Men han sammanfattade sin syn på PCP efter den händelsen.
"Det finns bara en drog jag hellre hade tagit själv än bevittna, och det pcp"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta lite xanor och några öl så kommer du bli helt körd i huvudet. 🙂


   
SvaraCitera
Zsasz

JAGÄRGUD:

Media har ju även tagit upp en del om PCP det senaste, och även svenzzons vet ju vad det är idag i princip. Fast i manteln som "Badsalt"

De substanser som kallas "Badsalt" är ju dock inte PCP, utan oftast amfetamin-liknande RC's. Centralstimulerande preparat överlag är ju något som det är ganska vanligt man blir

elisejansson:

aggressiv, våldsam & känner sig "oövervinnlig" av.

Speciellt i samband med alkohol.


   
SvaraCitera
FlLLE

Hasch![wink]


   
SvaraCitera

Serpentiner?


   
SvaraCitera

kokain är det givna svaret... trodde nästan att du syftade på det från början, men nu är du dessutom avreggad i huvudet så det kanske inte är lönt att besvära sig med svaret som inte hade behövt sägas alls
kokain gör människor oövervinnliga... folk blir as
likaså kan tjack och några nätters kontinuerlig vakenhet göra folk mycket spydiga, fast missbrukaren själv tycker inte att han/hon/hen är särskilt spydig utan vanligtvis uppfattar man sig själv som förklarande när man går på en centralstimulerande drog
jag gör inte detta i nuläget, men jag har känslan av att jag förklarar något - vilket är precis samma känsla som en våldsam kokainist har; något ska bevisas eller "vara så"... tyvärr ser det ut som skit för den som inte har kokain i blodet och personen tar istället illa vid sig
det är nästan som en naturlag att vanliga människor skyr dessa pundare som egentligen inte har onda avsikter utan snarare tycker att de "mår bra och varför ska inte alla bara må fett bra liksom?" typ den

tack och adjö


   
SvaraCitera

hej igen, pundare är ofta förbannat snabba med att påpeka fel i andras uttalanden... det är kanske snarare det som missuppfattas som otrevligt, för pundaren tycker att han eller hon hjälper till med information


   
SvaraCitera

PCP och Kokain, helt klart! haha


   
SvaraCitera