Aviseringar
Rensa alla

Drogad på fest?


Ämnesstartare

Jag undrar om någon här har koll på droger. 

För jag va på en fest och hann nyss komma dit och hade tagit ett glas och då lånade en kille mitt grogg virke och hällde upp till sig själv. Efter att jag blandade ett nytt glas så fick jag värsta blackouten och enligt min kompis så spydde jag som fan efter det.. Sen så kom jag hem och deckade i duschen enligt min mamma..

Och jag hade ätit och sovit mycke innan det så det kan inte vara det att jag blev full..


   
Citera

cannabis sativa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
cannabis sativa

Måste man inte röka cannabis för att det ska bli något?


   
SvaraCitera

Lindaoskarsson.:

Måste man inte röka cannabis för att det ska bli något?

nä det räcker med att hälla det i alkohol eftersom alkohol och cannabis reagerar på så vis att molekylerna i cannabisen löses upp och omvandlas till en sorts hallucinogent druvsocker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nä det räcker med att hälla det i alkohol eftersom alkohol och cannabis reagerar på så vis att molekylerna i cannabisen löses upp och omvandlas till en sorts hallucinogent druvsocker 

Okej så det kan vara det som jag fick i mig då alltså?


   
SvaraCitera

Se alltid till att ha koll på glaset och drick aldrig ur en redan öppnad burk om du vill vara säker. Det finns onda människor i vår värld.


   
SvaraCitera

Du blev förmodligen för full


   
SvaraCitera

tror inte folk slösar dyrt knark på andra i onödan. visst händer det men tror de flesta fall man får höra är folk som blivit för fulla.


   
SvaraCitera

amsi: nä det räcker med att hälla det i alkohol eftersom alkohol och cannabis reagerar på så vis att molekylerna i cannabisen löses upp och omvandlas till en sorts hallucinogent druvsocker

va i hela friden pratar du om 


   
SvaraCitera

Lindaoskarsson.:
Jag undrar om någon här har koll på droger. 

För jag va på en fest och hann nyss komma dit och hade tagit ett glas och då lånade en kille mitt grogg virke och hällde upp till sig själv. Efter att jag blandade ett nytt glas så fick jag värsta blackouten och enligt min kompis så spydde jag som fan efter det.. Sen så kom jag hem och deckade i duschen enligt min mamma..

Och jag hade ätit och sovit mycke innan det så det kan inte vara det att jag blev full..

Rohypnol?


   
SvaraCitera

Troll_Face.png

FruLiten:

va i hela friden pratar du om 


   
SvaraCitera

du blev för full, deal with it!


   
SvaraCitera