Aviseringar
Rensa alla

Droger


HAHAHA FAN VAD PANTAD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har inte påstått något annat. Låt mig vara pantad. Är inte kunnig inom droger, kan inte ett skit typ. Bara röker lite ibland


   
SvaraCitera

vadskajagheta1:

Är inte kunnig inom droger, kan inte ett skit typ. Bara röker lite ibland

SMART ATT DÅ RÖKA 6 DAGAR I STRÄCK

OM DU FÅR PISSA SÅ KANSKE DU KAN TÄNKA ATT DET INTE ÄR VÄRT ATT PUNDA


   
SvaraCitera

SLUTA KNARKA DÅ!
Om man vet om att man SKA på kissprover så fattar jag inte att man inte är smart nog att inte knarka.
Eller blir man dummare av knark?
Om svaret är ja (vilket det såklart är mvh drogkonservativ) så förklarar det väl det mesta.


   
SvaraCitera

Xisco:

SLUTA KNARKA DÅ!Om man vet om att man SKA på kissprover så fattar jag inte att man inte är smart nog att inte knarka.Eller blir man dummare av knark?Om svaret är ja (vilket det såklart är mvh drogkonservativ) så förklarar det väl det mesta.

Stålmannen kommer in och räddar dagen! Men man blir ju inte dum bara för att man röker på [rolleyes]


   
SvaraCitera

vadskajagheta1:

Ja, jag har inte påstått något annat. Låt mig vara pantad. Är inte kunnig inom droger, kan inte ett skit typ. Bara röker lite ibland

Men öh mongo, vilken jävla värld tror du att du lever i egentligen? Fucka upp ditt liv om du vill.. du måste ju få vara pantad. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Homer:

Stålmannen kommer in och räddar dagen! Men man blir ju inte dum bara för att man röker på [rolleyes]

Detta baserar du på vaddå?


   
SvaraCitera

Lounge:

d mäter väll ngt i testet som talar för om man har försökt modifiera det?fan vet jag, haha, vet ej varför jag besitter dessa kunskaper

mäter dom att det är utspätt med vatten? om det bara ser gult ut pga b-vitamin kommer dom ju ej misstänka att han har fuskat? eller om dom gör det så får han ju pissa nån annan gång han kanske är ren tills dess.

varför blir alla så glada när nån åker fast?[sad]


   
SvaraCitera

haha "önskemål och synpunkter"


   
SvaraCitera

lillkuken:

mäter dom att det är utspätt med vatten? om det bara ser gult ut pga b-vitamin kommer dom ju ej misstänka att han har fuskat?

urin ska egentligen inte vara gult så de går antagligen efter hur mycket mineraler och salter det är i det.


   
SvaraCitera

lillkuken:

varför blir alla så glada när nån åker fast?

Hjälper inget att bli ledsen, alltså lika bra att ha roligt åt det då det är roligast. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en hon, inte en han 😉
Idiot, jag visste ju inte att jag skulle på pissprov. Dom ringde och sa det till mig igår. Om jag hade vetat att jag skulle på piss så hade jag aldrig rökt


   
SvaraCitera

Homer:

Stålmannen kommer in och räddar dagen! Men man blir ju inte dum bara för att man röker på

Jag har visserligen aldrig sett någon seriös bevisning för att det är så att folk blir dummare av droger men jag har väl sett en del som kanske talar för det själv. Även om det ibland kan vara så att folk har använt droger som självmedicinering och det finns andra problem. Tror dock inte ts har blivit dummare av droger hon är nog snarare naturligt blåst. En mer hårdsatsande stonerfigur hade nog inte behövt starta denna här tråden.

Nu använde jag ditt inlägg lite för att börja teoretisera lite fritt hoppas det är okej.


   
SvaraCitera

Kommer synas


   
SvaraCitera

dazed:

Jag har visserligen aldrig sett någon seriös bevisning för att det är så att folk blir dummare av droger men jag har väl sett en del som kanske talar för det själv.

Har läst både i skolan och lite på egen hand där folk som jobbar med folk som knarkat/knarkar (främst cannabis) där de säger att det påverkar kroppen mer än vad de som röker på vill erkänna. Antingen för att de inte vet eller för att de vill lura andra/sig själva.
Främst folk inom behandlingssyften som sagt detta.

Och jag menar inte att man automatiskt blir dum för att man röker på, dock tycker jag att det är dumt att röka på överhuvudtaget. Men att förneka att det finns minsta lilla risk för att skada sig själv genom att röka på eller använda andra (lättare) droger tycker jag visar att man antingen blivit dum eller accepterat det som KAN VARA skitsnack.


   
SvaraCitera