Aviseringar
Rensa alla

Droger


GraGo
Ämnesstartare

Hur många av er har provat olagliga droger, och isf. vilka.

Har någon testat svamp så är de väldigt välkomna att skriva.


   
Citera
Ämnesetiketter

Har aldrig prövat.


   
SvaraCitera

GraGo: Har någon testat svamp så är de väldigt välkomna att skriva.

Svamp är intressant, intensiv tryptamin


   
SvaraCitera

röstade fel


   
SvaraCitera

förlåt...


   
SvaraCitera

Ja, det har jag gjort. Bland annat majja. Torkade svampar under min säng på den gamla god tiden 😀


   
SvaraCitera

skulle vilja prova nån sån där svamp som ba får en o se massa saker 

verkar spännande

om det är intenstiva illusioner elr va man säger

inte typ ba tro att stolen är ett monster

utan att de verkligen ser ut som ett monster o man är livrädd för den typ

fast vill inte vara rädd för något men det ska vara så övertygande att det känns som verklighet och inget annat. Vill se aliens, spöken, änglar, döda bekanta som ser lyckliga ut osv.


   
SvaraCitera

trams tkr ni ska prata om vapen ist


   
SvaraCitera

ja testa svamp de va häftigt..


   
SvaraCitera

personligen tycker jag att samhället är irrationellt rädd för droger... eller ja, VISSA droger. nikotin och sprit det går an. men inte en vanlig, hedlig, naturlig svamp.


   
SvaraCitera

Fasiken: skulle vilja prova nån sån där svamp som ba får en o se massa saker

Man får inte se massa saker, det är en grovt överdriven myt, det blir vissa förändringar i synen eftersom thalamus släpper igenom mer information än vanligt så att man uppfattar mönster och så lite annorlunda, men det är knappt något man tänker på och man ser inte saker som inte finns.


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:

Man får inte se massa saker, det är en grovt överdriven myt, det blir vissa förändringar i synen eftersom thalamus släpper igenom mer information än vanligt så att man uppfattar mönster och så lite annorlunda, men det är knappt något man tänker på och man ser inte saker som inte finns.

fan då
hade varit så nice
har sett mönster o känt mig lite övertygad om att de är något 🙁 
men åhh trodde att det fanns droger som gjorde allt sånt väldigt verkligt 🙁


   
SvaraCitera

Fasiken: men åhh trodde att det fanns droger som gjorde allt sånt väldigt verkligt 🙁

Det finns, daturor osv., men det är deliriant nervgift och inte det minsta kul på något vis, mer paniskt schizofrent för att man inte kan avgöra vad som är verkligt eller inte och lätt att man ser saker som kan skrämma sönder en människa ordentligt osv.


   
SvaraCitera

Jag röker marijuana och hasch regelbundet. Röker även spice, salvia och tar LSD ibland. 


   
SvaraCitera
reben

Tramseri det där imo. 


   
SvaraCitera