Aviseringar
Rensa alla

Droger


Brukade ta kratom förut, en drog som numera är illegal eftersom den visat sig vara ofarligare än kaffe.


   
SvaraCitera
mynona

Schism:
Brukade ta kratom förut, en drog som numera är illegal eftersom den visat sig vara ofarligare än kaffe.

Paha! Mycket gladDu ser Schism, du är kvick. 
OnT: jag har röstat och jag röstade rätt


   
SvaraCitera

alkohol borde förbjudas!

a


   
SvaraCitera

Patrick:  vanlig, hedlig, naturlig svamp.

qegsmse


   
SvaraCitera

isola:

qegsmse

tur att den inte funkade!!! Sitter och käkar. 🙂


   
SvaraCitera

Chuz Martinez:

Man får inte se massa saker, det är en grovt överdriven myt, det blir vissa förändringar i synen eftersom thalamus släpper igenom mer information än vanligt så att man uppfattar mönster och så lite annorlunda, men det är knappt något man tänker på och man ser inte saker som inte finns.

Fasiken:

fan då
hade varit så nice
har sett mönster o känt mig lite övertygad om att de är något 🙁 
men åhh trodde att det fanns droger som gjorde allt sånt väldigt verkligt 🙁

Däremot så finns det en kaktus som man kan äta så det blir som du ville. Dock så blir det läskigt.


   
SvaraCitera

SaltLakrits: Däremot så finns det en kaktus som man kan äta så det blir som du ville. Dock så blir det läskigt.

Meskalin? Trippar man så pass?


   
SvaraCitera

EnSnubbe:
Jag röker marijuana och hasch regelbundet. Röker även spice, salvia och tar LSD ibland. 

Hur länge har du gjort det? Har det påverkat dig på något vis, t.ex. nedstämdhet?


   
SvaraCitera

Jag röker gräs eller hasch nästan dagligen. Jag har även testat psykadeliska tryfflar, svamp och spice. Har även knaprat en hel del opiater men kan ej tänka mig att göra detta igen. 


   
SvaraCitera

reben:
Tramseri det där imo. 

Mest nyfiken av din åsikt, varför är det tramsigt? Jag tänker mest på att du själv röker tobak och dricker alkohol =)


   
SvaraCitera

GraGo: Ja, har provat.

Hasch och marijuana.


   
SvaraCitera

bara efterblivna idioter tar droger


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Hur länge har du gjort det? Har det påverkat dig på något vis, t.ex. nedstämdhet?

Ungefär ett år. När jag är hög så blir jag såklart annorlunda men när jag kommer ner på jorden igen så är jag som vanligt. 


   
SvaraCitera

superpojken:

Meskalin? Trippar man så pass?

Japp! Kaktusen heter peyote och äter/dricker den som te så ser man monster och sånt. Det blir väldigt verkligt och läskigt (har jag hört). Det kan bli ungefär så här >


   
SvaraCitera

SaltLakrits:

Japp! Kaktusen heter peyote och äter/dricker den som te så ser man monster och sånt. Det blir väldigt verkligt och läskigt (har jag hört). Det kan bli ungefär så här >

Från vad jag har hört så börjar man inte se massa imaginära saker, mer som att saker förvrängs och du ser dem på annat vis.


   
SvaraCitera