Aviseringar
Rensa alla

Dryga jävlar


Ämnesstartare

Nästan hela min klass består av dryga snobbar som ALLTID vet bäst, fastän dom oftast har fel, och gör allt för att få visa att han/hon är lite bättre än alla andra. Ärligt talat jag dör snart! Står fan inte ut längre, hur fan ska man sätta dom på plats?


   
Citera
Ämnesetiketter

bli rik din fattiga noob


   
SvaraCitera

räker äter man:

Nästan hela min klass består av dryga snobbar som ALLTID vet bäst, fastän dom oftast har fel, och gör allt för att få visa att han/hon är lite bättre än alla andra. Ärligt talat jag dör snart! Står fan inte ut längre, hur fan ska man sätta dom på plats?

ignorera osv.


   
SvaraCitera

dissa dom hela tiden vad dom än säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

bli rik din fattiga noob

Jag e ledsen lilla vän men detta har inget med pengar att göra att dom är snobbar 🙂


   
SvaraCitera

Varför ens bry sig om dem? [confused]


   
SvaraCitera

fan va drygt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

ignorera osv.

det funkar ju inte.

Tilda1988:

dissa dom hela tiden vad dom än säger

jag behöver nått bättre tips, har redan testat det, men dom blir bara värre

Zhemchug:

Varför ens bry sig om dem?

när det e så jävla många är det lätt att man gör det =/


   
SvaraCitera

bara det finns någon likasinnad ska du inte klaga. jag blir snart galen på riktigt av isolation [shake]


   
SvaraCitera

Zhemchug:

Varför ens bry sig om dem?

Kan nog vara lite svårt att ignorera när man träffar allihop dagligen, och måste umgås med dem under skoldagarna...[rolleyes]

Fast det finns faktiskt kanske ett sätt att få dem att sluta... Det är dock inte speciellt kul alla gånger, men det är att skrämma idioterna! Dock kan det ha negativa effekter också...[ops]


   
SvaraCitera

räker äter man:

Jag e ledsen lilla vän men detta har inget med pengar att göra att dom är snobbar 🙂

vrf bryr du dig då? skaffa vänner utanför skolan. hatar att folk från samma klass umgås privat


   
SvaraCitera

räker äter man:

jag behöver nått bättre tips, har redan testat det, men dom blir bara värre

säg till dom såhär: LÄMNA MIG I FRED JÄVLA FITTOR!!! Jag är inte intresserad av att ens prata med er era jävla dumhuvuden som inte fattar det!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Dock kan det ha negativa effekter också...

vi har gått tillsammans i drygt en termin, och vi ska gå tillsammans ett tag framöver, så det det vore bra om man inte blev ovän me nån 😛


   
SvaraCitera

räker äter man:

när det e så jävla många är det lätt att man gör det =/

Rejmond D Röjter:

Kan nog vara lite svårt att ignorera när man träffar allihop dagligen, och måste umgås med dem under skoldagarna...[rolleyes]

Det är bara att vara sig själv x1000000 och helt ärlig, det funkade för mig och skrämde bort dem. [y]

Rejmond D Röjter:

Fast det finns faktiskt kanske ett sätt att få dem att sluta... Det är dock inte speciellt kul alla gånger, men det är att skrämma idioterna! Dock kan det ha negativa effekter också...[ops]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

skaffa vänner utanför skolan. hatar att folk från samma klass umgås privat

Men herregud kan du visa mig vart jag hade skrivit att jag umgås med dessa privat? Fan, då skulle jag dö.

Läs innan du skriver något och gå och lägg dig 🙂


   
SvaraCitera