Aviseringar
Rensa alla

Dryga jävlar


Ämnesstartare

Tilda1988:

säg till dom såhär: LÄMNA MIG I FRED JÄVLA FITTOR!!! Jag är inte intresserad av att ens prata med er era jävla dumhuvuden som inte fattar det!!

räker äter man:

vi har gått tillsammans i drygt en termin, och vi ska gå tillsammans ett tag framöver, så det det vore bra om man inte blev ovän me nån 😛

;P


   
SvaraCitera

räker äter man:

vi har gått tillsammans i drygt en termin, och vi ska gå tillsammans ett tag framöver, så det det vore bra om man inte blev ovän me nån 😛

Tycker fan att du ska fokusera på att hitta några i alla fall som är ok, och som man kan umgås med, sen dissa resten fullständigt, och inte ens svara på tilltal.. [y] (eller gör som jag skulle gjort, ge dem spö om de fortsatte [cool]).
Hatar sånna där dryga idioter som tror att de vet bäst om allt, och speciellt när de tror att allt de gör är skitkul och alla ska garva.. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

ge dem spö om de fortsatte ).

[bigsmile]

Rejmond D Röjter:

Hatar sånna där dryga idioter som tror att de vet bäst om allt, och speciellt när de tror att allt de gör är skitkul och alla ska garva..

samma här.


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

Hatar sånna där dryga idioter som tror att de vet bäst om allt, och speciellt när de tror att allt de gör är skitkul och alla ska garva..

räker äter man:

samma här.


   
SvaraCitera

räker äter man:

samma här.

Att de bara drygar sig för sakens skull, och tycker det är skitkul när deras "offer" upplever obehag eller rädsla (vet inte riktigt om det är rätt term, men men..) [tired]
Dock har det aldrig hänt mig (Kan ju visserligen ha att göra med att jag är så stor och björnaktig, och att de är rädda för mig [cool])


   
SvaraCitera

Går du samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning, kanske?


   
SvaraCitera

utrota varenda jävel


   
SvaraCitera

Släng spydiga kommentarer åt dom, brukar jag göra[y]


   
SvaraCitera

Torftig:

Går du samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning, kanske?

aww matilda då


   
SvaraCitera

lacostekrokodilen:

aww matilda då

Känns som att det går väldigt många sådana människor som tråden handlar om där. Jag går dock ej det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Kan ju visserligen ha att göra med att jag är så stor och björnaktig, och att de är rädda för mig

haha [bigsmile]

Torftig:

Går du samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning, kanske?

nej, naturvetenskap

undertow:

utrota varenda jävel

om det gick =/

Mattias94:

Släng spydiga kommentarer åt dom, brukar jag göra

Men det är bara det att man inte kommer på några sådana i den stunden det sker -_-


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera