Aviseringar
Rensa alla

dsi: warioware snapped


Ämnesstartare

riktigt kul! nån annan som har det? eller vill rekommendera något från nintendo ware?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

variabel:

riktigt kul! nån annan som har det? eller vill rekommendera något från nintendo ware?

Funderar på ett dsi och skaffa ett flash-kort, hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Funderar på ett dsi och skaffa ett flash-kort, hmm.

mitt gamla flashkort funkar inte så har beställt ett nytt. bytte in fem spel och mitt gamla ds lite och betalade 0 i mellanskillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

mitt gamla flashkort funkar inte så har beställt ett nytt. bytte in fem spel och mitt gamla ds lite och betalade 0 i mellanskillnad.

Trevligt, råkar du veta om dsi klarar av wpa-krypterade nätverk? Har hört lite olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Trevligt, råkar du veta om dsi klarar av wpa-krypterade nätverk? Har hört lite olika.

browsern verkar klara fler nätverk än gamla ds lite gjorde, men jag vet inte om det gäller när man spelar spel, verkar inte så. dock finns det stöd för wpa-kryptering ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

browsern verkar klara fler nätverk än gamla ds lite gjorde, men jag vet inte om det gäller när man spelar spel, verkar inte så. dock finns det stöd för wpa-kryptering ja.

Ok , jag är mest intresserad av att köra linux på den och då vore det fördelaktligt med wpa.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ok , jag är mest intresserad av att köra linux på den och då vore det fördelaktligt med wpa.

ok. jag har testat linux på den, är bara kommandorad och svårt att mata in text, men det funkar 🙂 vad tänkte du göra med det? vet inte hur mycket som ingår, men kan tänka mig att det kan vara riktigt lärorikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

ok. jag har testat linux på den, är bara kommandorad och svårt att mata in text, men det funkar 🙂

Jo jag har använt det förut.

variabel:

vad tänkte du göra med det

Jag brukar ssh:a och fjärrstyra min dator bland annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag brukar ssh:a och fjärrstyra min dator bland annat.

soft. har inget mer att säga tror jag


   
SvaraCitera

här har ni ett kul spel http://kexmex.mybrute.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kexmex:

här har ni ett kul spel http://kexmex.mybrute.com

din brute kicked min brutes ass! T___T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera