Aviseringar
Rensa alla

Du är din pappas orgasm


mynona

Nä, utlösning, inte orgasm. 

Så går det om man betraktar sig som enbart ett biologiskt fenomenLedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag blev till var det bara piss kvar =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Nä, utlösning, inte orgasm. 

Så går det om man betraktar sig som enbart ett biologiskt fenomenLedsenHjärta

bättre att slänga in en fanatisk religiös tro för att det är tråkigt att betrakta sig som ett biologiskt fenomen, sant : $$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte orgasm per se & utan min morsas ägg och kropp så skulle jag ju inte blivit till. 

fast usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

USCHA


   
SvaraCitera
mynona

lemons or fruit:

bättre att slänga in en fanatisk religiös tro för att det är tråkigt att betrakta sig som ett biologiskt fenomen, sant : $$

Nej, organiserad religion tycker jag ännu sämre om än biologism - eller lika mycket. Två ytterligheter, båda dåliga på sitt vis. Fanatisk religion/Fanatisk biologism = noll noll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte tänka på hur jag kom till 🙁


   
SvaraCitera
b1son

e inte vetenskapligt säkerställt att d e tillräckligt för att åstadkomma graviditet men finns ju spermier i försatsen oxå


   
SvaraCitera

Det är vackert. Sluta negga alla..


   
SvaraCitera

jag e störd. lol =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många här brukar fantisera om knullet där ni blev till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente: Tror TS blandar ihop utlösning med orgasm.

nej men jag utgår inte från att majoritetsbefolkningen tillkom av random spermafläck utan snarare sperma i samband med utlösning

principen består iaf. du är bara en liten grej som vilade i pappas ena pungkula  och sen råkade komma ut 🙂


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Det kan hända att utlösningen kommer utan orgasm och att sperman rinner ut ur urinröret utan att spruta. Detta är ett tillstånd som kan uppstå i samband en del neurologiska sjukdomar och kan vara ett stort problem. Utlösningen gör nämligen att kåtheten avklingar och erektionen försvinner.

utdrag från rfsu.

Hjärta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är stor skillnad på ejakulation och orgasm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Det är stor skillnad på ejakulation och orgasm

Fattar inte hur folk på allvar tror att jag inte vet det... 

Din pappa körde in kuken i din mamma och fick orgasm, sen föddes du efter ett tag
så är det ju oftast så vrf diskutera ens... det här är en principsak men ni får gärna vända & vrida på det. inte för det ändrar principenSover


   
SvaraCitera