Aviseringar
Rensa alla

Du är 10 år och ditt mål är att bli mobbad i skolan, hur gör du?


Ämnesstartare

Jag färgar mitt hår blått, men jag gör det inte på ett stolt sätt. Jag är jävligt osäker och lättkränkt över det.Jag börjar lyssna på Amy Diamond. Det va coolt för 5 år sen, totalt ute nu.Jag pratar inte mycket, men när jag väl gör det  nämner jag nått om hur coolt poggs är. De där runda papperslapparna.

Och om mina klasskamrater inte redan är övertygade så kissar jag på mig när jag ska högläsa veckans glosor.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gör en tråd på ett forum utan radbrytningar och visar för alla i klassen.


   
SvaraCitera

Fantastiskt: . Jag är jävligt osäker och lättkränkt över det

det plus att inte känna någon i klassen brukar räcka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapar ett facebook-konto och lägger upp bilder på mina föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, jag kan ju det här!


   
SvaraCitera

behöver ej göra nåt. alltid varit mobbad.


   
SvaraCitera

Kommer med konstiga kommentarer på lektionen, tvättar aldrig håret. Duschar en gång i veckan. Luktar skit. Förstör för alla andra när dom leker. 

Tycker att jag kan och vet allt. Har ingen mobil.


   
SvaraCitera

ehhh .... behövde tyvärr aldrig göra någe... var mobbad från 10de dagen i skolan i 1 an! alltså årsgrupp 1.

men om jag skulle gå tillväga så skulle jag klä mig till clown!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

behöver ej göra nåt. alltid varit mobbad.

Tumme ned

Shuzz: Har ingen mobil.

Aj aj aj.
Aj!


   
SvaraCitera

Gör som en tjej gjorde i min klass när vi började i 1:an på lågstadiet och lärarna guidade oss runt i byggnaden. Hon satte sig och bajsade på toan utan att låsa dörren, så skulle såklart läraren visa vart toaletterna såg ut, varpå hon öppnade dörren för att visa hur de såg ut där inne. Så satt stackaren såklart där och sket, inför hela klassen.


   
SvaraCitera

Fantastiskt:

Aj aj aj.
Aj!

Japp..det värsta som kan hända nu tror jag. Ingen mobil =helt socialt efterbliven = man kan inte umgås med hn.


   
SvaraCitera

om jag ville bli mer mobbad skulle jag väl säga ungefär "det är ni som är konstiga, inte jag" .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mycket mörker i den här tråden nuLedsen

Det va ju inte meningen Gråter


   
SvaraCitera

början: prata med fel dialekt, vara längst i klassen och en pojkflicka, vara introvert och inte prata med någon, inte veta hur man blir kompis med någon, ha utstående tänder med glugg.


   
SvaraCitera

bli ännu mer introvert och samtidigt bli arg och högljudd  i protesten när man säger emot mobbning. 

vara annorlunda från alla i klassen med svarta kläder, gothsminkning och udda smycken och göra målningar på fram- och baksidorna av sina block och pärmar

bli kompis med en en gullig estettjej med höftlångt hår.

säga att hon har fina höfter för att man tror att det är normalt när man i själva verket är bisexuell. hon vill inte umgås mer.

inte prata med de som är snälla mot en av blyghet

vara lärarens favorit.


   
SvaraCitera