Aviseringar
Rensa alla

Du är ful


Ämnesstartare

Om någon säger att du är ful, hur känner/tänker du då?


   
Citera
Ämnesstartare

hahahlurad: Bryr mig inte, känner ingenting

är så van Rodnar

vet väl att jag inte är så snygg rent generellt 

haha och nej, jag har inte dåligt självförtroende. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: är så van

du är inte det
du har jättefina & speciella ögon tkr jag. Skitfina

S3ON: haha och nej, jag har inte dåligt självförtroende.

blir också irriterad när folk tror man har det om man inte tkr man är fin jämt. stört... Man kan väl ha smak+bra sjförtroende?Rullar ögonenSover


   
SvaraCitera

Jag försöker att inte bry mig så mycket, då jag har hört det ett x antal gånger och därför är väl medveten om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: blir också irriterad när folk tror man har det

eller när folk säger det trots att man ej har yttrat sig om sitt utseende... Lyser igenom ganska bra att de själva tkr man ser ganska ful ut... De tänker typ: "Hen är ju inte den snyggaste, hen måste ha dåligt självförtroende.." så jävla fördomsfulla.

Eller typ om man råkar säga till någon någon gång att man har varit mobbat förut, och de direkt drar slutsatsen att man har sjukt dåligt självförtroende och är psykiskt sjuk tyyyyyyyyyp. 

sämsta misstaget man kan göraaaaaaa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: eller när folk säger trots att man ej har yttrat sig om sitt utseende... Lyser igenom ganska bra att de själva tkr man ser ganska ful ut...

du menar när ngn säger tt man är ful? tror också de tkr man är ful om de säger det, helt oprovocerat
mitt ex sa det till mig innan vi blev tsmns... Han tittade rakt in i mitt ansikte & sa "vad ful du är" och log. förvirrad av vad han egentligen tycker, nu i efterhand

S3ON: De tänker typ: "Hen är ju inte den snyggaste, hen måste ha dåligt självförtroende.." så jävla fördomsfulla.

mm, sjukt trångsynt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Jag försöker att inte bry mig så mycket, då jag har hört det ett x antal gånger och därför är väl medveten om det. 

Hoppas du vet att du är fin iaf... tkr det är fint att du har symmetriskt ansikte (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: du menar när ngn säger tt man är ful?

nej, när någon säger att man har dåligt självförtroende. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

nej, när någon säger att man har dåligt självförtroende. 

jaha, aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"vilken bra grej att tycka"


   
SvaraCitera

hahahlurad:

Hoppas du vet att du är fin iaf... tkr det är fint att du har symmetriskt ansikte (y)

Tack, väldigt fint sagt. Det värmer <3 
Men det hoppas jag att du också vet att du är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Tack, väldigt fint sagt. Det värmer <3 
Men det hoppas jag att du också vet att du är. 

Tar du åt dig på riktigt? 

Jag kan ej ta folk som säger så till mig på allvar, det är omöjligt. De är sådana uppenbara lögnare. 

Jag har fortfarande inte dåligt självförtroende, jag har bra självvetande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Tack, väldigt fint sagt. Det värmer <3 
Men det hoppas jag att du också vet att du är. 

:)<3 

S3ON: Jag kan ej ta folk som säger så till mig på allvar, det är omöjligt. De är sådana uppenbara lögnare.

menar du av komplimangen? var ärlig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: menar du av komplimangen? var ärlig iaf

Har lättare att ta åt mig komplimanger som kommer från ingenstans än sådana man framkallar genom att nedvärdera sitt eget utseende typ, men det säger väl sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har lättare att ta åt mig komplimanger som kommer från ingenstans än sådana man framkallar genom att nedvärdera sitt eget utseende typ, men det säger väl sig självt.

jaha, mm men ljuger iaf inte om min åsikt


   
SvaraCitera