Aviseringar
Rensa alla

DU är på en öde ö, du har tillgång till mat, rent vatten och en liten hydda. Vilka 3 saker väljer du att ta med dig?


Ämnesstartare

DU är på en öde ö, du har tillgång till mat, rent vatten och en liten hydda. Vilka 3 saker väljer du att ta med dig?

Och varför?

Du får inte välja något som kan ta dig därifrån eller en människa/djur, mobil fungerar inte, noll mottagning liksom, plus att internet kan ju knappast heller funka. [no-no]

Edit:
+ att en helikopter hämtar dig EFTER du spenderar 10 år på ön.


   
Citera
Ämnesstartare

tar med cash, guzzar o feta bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

tar med cash, guzzar o feta bilar

1. vad ska du göra med cashen?
2. inga människor skrev jag
3. bil vrf ??? gasolinan tar ju slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liftarens Guide till Galaxen (den stora där alla böckerna är samlade) pga: trevlig med tjock bok och vet att jag ej tröttnar på den så fort.

Jättetjockt anteckningsblock med tillhörande pennor pga: skulle kunna var cool och skriva egna böcker då!!

En uppsättning sängkläder: pga vill sova skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jättetjockt anteckningsblock med tillhörande pennor pga: skulle kunna var cool och skriva egna böcker då!!

Smart, skulle jag nog också valt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

1. vad ska du göra med cashen?
2. inga människor skrev jag
3. bil vrf ??? gasolinan tar ju slut

1. Bygga en flotte!!!!

2. [mad]

3. Men kan ju börna!!!! viktit

Konstig lek. Inte som att man planerar att hamna på en öde ö och därför kan välja vad man ska ta med, om man kunde bestämma det är man ju knäpp om man bara tar med 3 saker... [shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Konstig lek. Inte som att man planerar att hamna på en öde ö och därför kan välja vad man ska ta med, om man kunde bestämma det är man ju knäpp om man bara tar med 3 saker... [shake][shake][shake][shake]

men lol som om alla andra forumlekar makes sence,....dissa inte mina trådar jag svär du v ill inte ha mig som fiende. peace out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e terrorister som gör de för skojs skull. kidnappar dej. säger du får 3 saker. hämtar dig efter 10 år. som 1 expriment. lr byt ut terrorister mot forskare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men lol som om alla andra forumlekar makes sence,....dissa inte mina trådar jag svär du v ill inte ha mig som fiende. peace out

Ja, alla andra gör så koooooooooooom då. [mad]

Angelize:

de e terrorister som gör de för skojs skull. kidnappar dej. säger du får 3 saker. hämtar dig efter 10 år. som 1 expriment. lr byt ut terrorister mot forskare.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vapen ifall det kommer ngn idiot och försöker döda mig
verktyg till att bygga saker
leksaker aa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

vapen ifall det kommer ngn idiot och försöker döda mig
verktyg till att bygga saker
leksaker aa..

setron saft då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1, Verktyg
2, Barbara docka
3, Fiskespö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

setron saft då?

tillvärkar det på öen om det finns setron träd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns setron träd, co-cos träd, bananer träd, o godis träd ( fast bara på min ö inte er )


   
SvaraCitera