Aviseringar
Rensa alla

Du anordnar en fest i The Sims..


Ämnesstartare

Och du får välja vad för knark ni ska ha.

VAD VÄLJER DUH


   
Citera
Ämnesetiketter

TZA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarkande sim
Image

Simmar höga på knark
Image

NASTY SIMS
Image

Sim som skyltar med knark
Image

lol, drar mefedron när morsan inte ser
Image

166147-6.jpg


   
SvaraCitera

The Sims 3 verkar niiice!


   
SvaraCitera

vilka co0la simz du har


   
SvaraCitera

KAFFE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

vilka co0la simz du har


   
SvaraCitera

sims 3 fick jag testa före det släpptes bara för att min pappa jobbar med sims och ja jag tyckte inte att det var så bra som det sa att det skulle vara...för skillnaden mellan sims 1 och sims 2 var mycket större än byttet till sims 3....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

sims 3 fick jag testa före det släpptes bara för att min pappa jobbar med sims och ja jag tyckte inte att det var så bra som det sa att det skulle vara...för skillnaden mellan sims 1 och sims 2 var mycket större än byttet till sims 3....

Intresseklubben antecknar ned dina personliga och högst tråkiga iakttagelser om 'byttet' mellan Sims 2 och Sims 3.

Personligen anser jag att bytet mellan Sims 2 och Sims 3 är grymt mycket bättre än mellan 1-2. Har knappt spelat det dock, men fortfarande mycket bättre spelmekanik från det jag sätt.

mjölk:

vilka co0la simz du har

Om de ändå vore mina..[sad]

Skrämd av en kvist:

KAFFE

-k


   
SvaraCitera

Arthur89:

knappt spelat det dock, men fortfarande mycket bättre spelmekanik från det jag sätt.

Ja visst det är roligt att spela och sånt [smile]men jag är lite besviken att del vis så bestämdde dom sig att köra om allt en gång till [shake] För dom kommer ju köra med typ samma tillägg en gång till fast till 3an och jag tycker att det hade varit bättre om dom hade packat in allt från 2an i 3an sen hitta på nya saker iställe ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte sims2 [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

För dom kommer ju köra med typ samma tillägg en gång till fast till 3an och jag tycker att det hade varit bättre om dom hade packat in allt från 2an i 3an sen hitta på nya saker iställe ....

Skojar du med mig? Dom vill mjölka så mycket pengar som helst från licensen som möjligt, så är det bara. Det förstod fan till och med jag när jag var 15 om företag.. Profit first baby! [wink]

Kan du besvara frågan i Topic nu? Vad för extra-tilltugg hade du använt på en fest du anordnade för att festa till det lite? [smile]
Kanske en stor kärleksorgie på extacsy?


   
SvaraCitera

Arthur89:

Skojar du med mig

Ehh jag vet att det handlar om pengar ..jag är inte dum....men det är åndå skit för dom fattar ju inte att dom går i massa pengar förlorade på det..för folk kommer att tröttna på att köpa och köpa samma saker igen för 499 kr ...så dom kommer typ bara köpa det första sen kanske ladda hem dom andra....

orkar inte du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Knarkande sim

wtf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suri:

orkar inte du

Orkar vad? Och nej, du har tyvärr fel.. Finns alltid personer som köper alla expansions & diverse tillägg.. "MAMMA! SNÄLLA KÖP!" "PAPPA, SNÄLLA KÖP!" etc.
[ops]
~.~
Du är en av dom, hihi!


   
SvaraCitera